مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان:

از کارت‌های شهروندی استقبال مطلوب شده است

از تابستان امسال صدور کارت‌های شهروندی به منظور حذف پول آغاز شده و استقبال از آن نیز مطلوب بوده است.
کد خبر: ۸۹۸۹۴۷۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان گفت: مبالغ کرایه رانندگان در صورت استفاده از دستگاه "پُز"، 24 ساعته به حساب رانندگان انتقال داده می‌شود.

منیژه ناظری با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه توسط شهرداری زنجان بحث الکترونیکی کردن امور است، افزود: کاربردی کردن کارت‌های شهروندی یکی از راه‌ها به سمت الکترونیکی شدن و حذف پول است.

وی اظهارداشت: از تابستان امسال صدور کارت‌های شهروندی به منظور حذف پول آغاز شده و استقبال از آن نیز مطلوب بوده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان با بیان اینکه تاکنون بیش از 52 هزار کارت شهروندی در زنجان به فروش رفته است، تصریح کرد: در همین راستا همه اتوبوس‌ها و البته یک هزار دستگاه تاکسی به دستگاه کارتخوان مجهز شده است.

ناظری با اشاره به اینکه در آینده نزدیک همه تاکسی‌ها که طبق اعلام سازمان تاکسیرانی 2 هزار و 300 عدد است، به دستگاه کارتخوان مجهز خواهند شد، گفت: در این زمینه فراخوان داده شده و دستگاه نیز به اندازه لازم تهیه شده است.

وی با بیان اینکه مبالغ کرایه‌ها بدون کم و کاست و بدون کسر هیچ مبلغی به حساب مالکان تاکسی و اتوبوس‌ها واریز می‌شود، تصریح کرد: در روزهای عادی در مدت 24 ساعت مبالغ به حساب رانندگان انتقال داده می‌شود، مگر اینکه روز تعطیل باشد.

 

ارسال نظرات