فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد :

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت / معابر به نام شهدا مزین شوند

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با تاکید بر ضرورت مزین شدن نام خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر شهر خرم‌آباد به نام شهدا، گفت: باید از تجربه‌های دیگران در نام‌گذاری کوچه‌ها و خیابان‌ها به نام شهدا استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۹۵۱۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ماشاالله بازگیر، فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با تاکید بر ضرورت مزین شدن نام خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر شهر خرم‌آباد به نام شهدا، گفت: باید از تجربه‌های دیگران در نام‌گذاری کوچه‌ها و خیابان‌ها به نام شهدا استفاده کنیم.
وی افزود:  انجام کارهای فرهنگی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نام‌گذاری معابر و خیابان‌ها به نام شهدا از وظایف ذاتی شهرداری  است  که  شهرداری با تهیه بسته‌های فرهنگی با موضوع و محتوای ایثار و شهادت می‌تواند فعالیت‌های گسترده‌ای در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهد.

بازگیر گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نیاز نسل جوان ضروری است و نام‌گذاری کوچه و خیابان‌ها به نام شهدا به احترام از خودگذشتگی و برکت خون شهدا است چرا که امنیت و آرامش کشور را مدیون فداکاری آن ها هستیم.
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: كوچه‌ها را به نام شهدا می‌كنيم تا بدانيم از گذرگاه خون كدامين شهيد به آرامش رسيده‌ايم و نیاز است که این فرهنگ را رواج دهیم‌.
انتهای پیام/

ارسال نظرات