خبرهای داغ:

سالگرد شهید مختاری‌فر در اهواز برگزار می‌شود

آئین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر اسلام شهید مجید مختاری‌فر از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۹۶۴۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱

 آئین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر اسلام شهید مجید مختاری‌فر از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور مردم شهیدپرور در اهواز برگزار می‌شود.

این برنامه معنوی در آستانه ایام فاطمیه دوم و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) روز پنج‌شنبه 26 بهمن ماه امسال بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود و مردم شهرهای مختلف خوزستان یاد و خاطره این شهید مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

دومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر اسلام شهید مجید مختاری‌فر با حضور خانواده معظم شهدا، همرزمان شهید، جوانان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور در مسجد چهارده معصوم(ع) اهواز، واقع در فاز یک پادادشهر، بین خیابان‌های تیر و مرداد شرقی برگزار می‌شود و مردم شهرهای مختلف خوزستان به ویژه گتوند، شوشتر و دزفول به مقام شامخ این شهید ادای احترام می‌کنند.

در این آئین سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران و برادر شهیدان محمود و ابوالقاسم خادم سیدالشهدا سخنرانی می‌کند و حسن ناطقی به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

 شهید مجید مختاری‌فر(حمید مختاربند) در روز دوشنبه 20 مهرماه سال 1394 همزمان با چهارم محرم الحرام 1437 به همراه سردار شهید فرشاد حسونی‎زاده در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حرم حضرت رقیه خاتون(س) در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها