خبرهای داغ:
امام جمعه مرند:

انسجام ملی در شرایط کنونی باید حفظ و تقویت شود

امام جمعه مرند در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با تاکید بر حفظ و تقویت انسجام ملی در شرایط کنونی، گفت: عملکرد ضعیف برخی از مسئولان نباید منجر به نشانه گرفتن وحدت مردم شود.
کد خبر: ۸۹۸۹۷۵۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده  با بیان اینکه در راهپیمائی 22 بهمن امسال مردم ایران نشان دادند انقلاب اسلامی هنوز زنده است و به رغم داشتن مشکلات از انقلاب خود دست نمی کشند، افزود: برخی باید مراقب باشند وحدت بین ملت ایران را از بین نبرند و برای سرپوش گذاشتن بر عملکرد ضعیف خود، وحدت را نشانه نروند.
وی، عزت و سربلندی دنیا و وحدت مسلمانان را در گروه عمل به دستورات اسلامی دانست و گفت: امنیت، وحدت و انسجام و عزت جهانی ملت ایران نیز علیرغم تهدیدها و فشارها و تحریم ها در نتیجه عمل به دستورات اسلام به وجود آمده است.
حجت الاسلام نعمت زاده ادامه داد: تهدید دشمنان در صورت ترس ملت ها عملی خواهد شد که نمونه آن را در ایران می بینیم که در طول چهار دهه اخیر هر روز شاهد تهدیدهای استکبار بودیم اما هیچ اقدامی نکردند، چون با مقاومت و ایستادگی ملت ایران مواجه شدند.
وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز، گفت: آذربایجان در برهه های مختلف تاریخی نقش اول را داشته است و حتی دشمنان در فتنه امسال بسیار تلاش کردند تا مردم آذربایجان را به شورش وادار کنند اما آذربایجان سر ایران است و هیچ حرکتی را بدون بصیرت انجام نمی دهد.
حجت الاسلام نعمت زاده ادامه داد: تاثیر حرکت های مردم آذربایجان در انقلاب مشروطه، نهضت تنباکو، ملی شدن صنعت نفت و انقلاب اسلامی بر دشمنان نیز ثابت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها