خبرهای داغ:

همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه تکاب برگزار شد

همایش انس و مودت بازنشستگان شپاه تکاب، به همت ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان ، در محل هتل تخت سلیمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۹۸۱۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این مراسم به شاخصه ها و مولفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره نموده و گفت : قدرت نظامی ، قدرت در تغییر معادلات منطقه و جهان ، امنیت داخلی از جمله مولفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد . امروز ایران اسلامی در میان دریای خروشان ناامنی های منطقه ، توانسته بهترین امنیت را برای مردم خود به ارمغان آورد و امروز در دنیا ایران را قدرت اصلی منطقه می دانند و این پیشرفت ها و پیروزی ها به علت پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوجود آمده است .

سرهنگ زینال نژاد افزود : به عنوان مثال در حادثه ی منا ، وزیر امور خارجه عربستان گفت که جنازه ی حجاج ایرانی را به ایران نخواهیم داد و پس از این اتفاق مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سخنرانی نمودند و عربستان را تهدید به پاسخ  سخت نمودند که طولی نکشید که رفتار عربستانی ها با ایران تغییر یافت و این اقتدار تنها به علت وجود رهبری مقتدر و شجاع بوجود آمده است . اگر امروز در جامعه مشکلاتی وجود دارد ، اینها برمی گردد به کم کاری دولت .

سرهنگ زینال نژاد افزود : در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای در دنیا برخوردار است.

وی با اشاره به روشنگری های مقام معظم رهبری در خصوص شرایط حاکم بر جهان، افزود: رهبر انقلاب به بهترین شکل ممکن اندیشه های امام راحل را ادامه داده و انقلاب را در مسیر رسیدن به آرمان های جهانیش هدایت می کنند. وقوع انقلاب اسلامی تحولات بزرگی در ابعاد مختلف سیاسی، علمی، فرهنگی و اقتصادی ایران بوجود آورد و موجب ارتقای این کشور در سطح منطقه و جهان شد.

سرهنگ مهدی زینال نژاد نقش انقلاب اسلامی ایران در بوجود آمدن تحولات منطقه ای را نیز بسیار مهم عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی، اندیشه های حضرت امام خمينی (ره) و سير تكوينی انقلاب اسلامی از زمان پيروزی تا کنون ،  از جمله مولفه های مهم در شکل گیری تحولات منطقه بوده است. امنیت امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا و همدلی و همزبانی خوبی است که در کشورمان وجود دارد و این امنیت در منطقه و جهان مثال زدنی است. به برکت هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و ایثارگری ایثارگران از یک سو و روحیه جهادی نیروهای مردمی بسیج، نظامی و انتظامی و با همدلی و همزبانی بسیار خوب از سوی دیگر، کشورمان از امنیت بی بدیل و مثال زدنی برخودار است که باید از آن پاسداری و نگهداری کنیم.

وی افزود: این امنیت با نثار خون شهدای مناطق مختلف ایران، شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس، شهدایی که برای حفظ نظم و امنیت کشور به شهادت رسیدند و با ایثار شهیدان مدافع حرم بدست آمده است.

 

ارسال نظرات