نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خبرداد

اختصاص 4دستگاه آمبولانس به شبکه بهداشت و درمان غرب استان

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس از ترخیص 20دستگاه آمبولانس از گمرک کیش و اختصاص 4دستگاه از این آمبولانس‌ها به شبکه بهداشت و درمان غرب استان هرمزگان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۸۹۹۹۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ناصرشریفی ، اظهارکرد: با پیگیری‌ها و نشست‌های صورت گرفته با مدیران گمرک کیش و بندرلنگه مجوز ترخیص 60 دستگاه آمبولانس را از گمرک کیش گرفته‌ایم .

وی افزود: از این تعداد،20دستگاه آمبولانس که به صورت شاسی بوده ترخیص شده و با مونتاژکاری و تجهیز به شبکه بهداشت و درمان سراسر استان تحویل داده شده است.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس تاکید کرد: از 20دستگاه آمبولانس، 4دستگاه به شبکه بهداشت و درمان غرب استان اختصاص یافته تا بتوانیم در امر حمل و نقل بیماران، مصدومان و مجروحان سرعت عمل بیشتری بخرج داده و از تلفات احتمالی جلوگیری نماییم.

شریفی تصریح کرد: مابقی آمبولانس‌ها که بصورت شاسی بوده در گمرک کیش هستند و مشکل ترخیص ندارند، منتظریم تا اعتبار لازم در اختیار شبکه بهداشت و درمان استان در خصوص مونتاژ و تجهیز آمبولانسها قرار بگیرد.

نماینده مردم بندرلنگه، پارسیان، بستک و کیش تاکید کرد: در صورت تامین اعتبار تمامی آمبولانسها دراختیار مراکز درمانی سراسر استان قرار خواهد گرفت تا انتقال بیماران و مصدومان حوادث  در کمترین زمان ممکن صورت بگیرد.

ارسال نظرات