دانش‌آموز اخراجی امریکایی 17 همکلاسی را کشت

دانش‌آموز اخراجي از دبيرستاني در ايالت فلوريداي امريكا همشاگردي‌هاي سابقش را به رگبار بست و 17‌تن را به قتل رساند و 20‌تن ديگر را زخمي كرد.
کد خبر: ۸۹۹۰۰۵۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، اين حادثه مرگبار روز چهارشنبه 25 بهمن‌ماه رخ داد و قربانيان اين حادثه همگي دانش‌آموزان دبيرستان شهرك پارك‌لند در 45‌كيلومتري شمال ميامي ايالت فلوريدا بودند. 
به گفته پليس ايالت فلوريداي امريكا از مجموع قربانيان اين حادثه 12نفر در محوطه دبيرستان، دو تن خارج از دبيرستان، يكي در خيابان مجاور و دو نفر نيز پس از انتقال به بيمارستان جان باختند. 
برپايه اين گزارش، دفتر كلانتر شهرستان بروارد كه مسئوليت برقراري امنيت اين منطقه را برعهده دارد، اعلام كرده است: نيكلاس كروز، مهاجم مسلح 18ساله كه قصد داشت به همراه دانش‌آموزان در حال فرار از محل وقوع حادثه بگريزد از سوي مأموران پليس در خارج از محوطه دبيرستان در حالي كه يك قبضه تفنگ AR-15‌ با چندين خشاب در اختيار داشت بدون هيچ مقاومتي دستگير شد، اما وي تاكنون درباره انگيزه اين اقدام خود سخني نگفته است. 
كلانتر شهرستان «بروارد» كه شهر پارك‌لند از توابع آن است در توييتي از وقوع حادثه مسلحانه به دبيرستاني در حوزه امنيتي خود خبر داد، اما اطلاعات بيشتري درباره جزئيات اين حادثه منتشر نكرد. 
به گفته جوليان ديويس 19ساله فارغ التحصيل دبيرستان داگلاس شهرك پارك‌لند‌، نيكلاس كروز در قالب نيروهاي احتياط نظامي براي تأمين امنيت مدارس در اين دبيرستان مستقر بود. 
چاد ويليامز، دانش‌آموز 18‌ساله اين دبيرستان نيز در مورد خصوصيات شخصيتي نيكلاس نيز گفت: وي از تيپ آدم‌هاي بي‌رحم وشيفته‌بازي با اسلحه و تهديد با سلاح‌هاي غيرواقعي بود. 
ارسال نظرات