بیش از ۴۷ درصد از روحانیون هرمزگان در دفاع مقدس شهید شدند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه هرمزگان در دوران دفاع مقدس ۷۵ روحانی داشت که همه آنها در جبهه های جنگ بودند، گفت: بیش از ۴۷ درصد از روحانیون هرمزگانی در دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
کد خبر: ۸۹۹۰۰۸۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار در چهارمین یادواره شهدای روحانی شهرستان بندرعباس در حسینیه عاشقان ثارالله ضمن تسلیت ایام فاطمیه دوم و همچنین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، افزود: انقلابی که توانست اتهام دین را برطرف سازد و هسته های مقاومت را پایه گذاری کند و نوید ظهور را به گوش جهانیان برساند.

 وی با بیان اینکه روحانیت همواره سنگربان دین و عقیده بوده است، عنوان کرد: رواحانیون در تمامی صحنه ها حضوی پیشتاز و فعال داشته اند و تقدیم شهدای فراوان در دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم اثبات کننده این مدعاست.

 حجت الاسلام و المسلمین رستگار ادامه داد: روحانیت اگر سخنی را گفته خود فراتر از آن عمل کرده است و در دوران دفاع مقدس در مقایسه با اقشار مختلف، این قشر 7 برابر شهید تقدیم اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

 وی با اشاره به اینکه هرمزگان در دوران دفاع مقدس 75 روحانی داشته که همگی با تعطیل کردن حوزه به همراه مدیر، اساتید و طلاب در میدان های نبرد حاضر شده اند که 31 نفر از آنان شهید شدند و چندین نفر نیز به درجه جانبازی رسیدند.

ارسال نظرات