مسابقات آمادگی جسمانی بسیج یادواره شهید لنگری‌زاده برگزار شد

مسابقات آمادگی جسمانی کاراته بسیج یادواره شهید غلامرضا لنگری‌زاده از شهدای مدافع حرم در کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۰۱۹۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان، 

مسابقات آمادگی جسمانی پایگاه استعدادیابی کاراته بسیج یادواره شهید مدافع حرم غلامرضا لنگری‌زاده امروز در محل باشگاه ثارالله کرمان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار محمدعلی نظری فرمانده ناحیه مقاوت حضرت امیرالمومنین(ع) شکست و باخت‌ها نباید در زندگی دنیایی موجب ناامیدی و یاس شود اظهار داشت: این مسابقات فرصتی است تا استعدادها و توانایی خود را محک زده و خود را برای زندگی و مسابقات مهم در زندگی پیش رو آماده کنیم.

وی با بیان این مسابقات آمادگی برای روزهای آینده است تصریح کرد: نباید برد مغرور و در باخت‌ها ناراحت و ناامید شد بلکه باید تلاش خود بیشتر کرد.

فرمانده ناحیه مقاوت حضرت امیرالمومنین(ع) با اشاره به اینکه از میان شما قهرمان بااستعدادی در آینده پا به عرصه مسابقات ملی می‌گذارد گفت: باید به این نکته توجه داشت که هدف از ورزش کردن تنها قهرمانی نیست.

وی با بیان اینکه باید هدف اصلی ما از ورزش، پرورش فکر و روح باشد افزود: از همین باشگاه‌ها و پایگاه‌های بسیج ما در حال حاضر قهرمانان زیادی پا به مسابقات ملی گذاشتند.

نظری با اشاره به اینکه توجه به تحصیلات در کنار ورزش اهمیت دارد بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اخلاق، درس و ورزش در کنار هم باید وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه نسل جوان ما باید در تمام زندگی شهیدان را الگوی خود قرار دهد خاطر نشان کرد: شهدای ما قهرمانان واقعی این کشور و این سرزمین هستند و شما باید پیرو راه شهیدان باشید.

فرمانده ناحیه مقاوت حضرت امیرالمومنین(ع) با بیان اینکه شهید غلامرضا لنگری‌زاده از شهدای مدافع حرم یکی از جوانان این سرزمین بود که در همین سالن ورزش می‌کرد گفت: غلامرضا لنگری‌زاده دو هفته قبل در سوریه به مقام شهادت رسید.

 در پایان این مسابقات از نفرات برتر در رده‌های مختلف با اهدای مدال و لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات