برای رفع محرومیت در جنوب کرمان

گروه جهادی شهید حججی فعالیت خود را در روستای جهان‌آباد آغاز کرد

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله گفت: در راستای رفع محرومیت در کشور، گروه جهادی 15 نفره شهید محسن حججی فعالیت عمرانی خود را در روستای فرخ‌آباد شهرستان عنبرآباد آغاز کرد.
کد خبر: ۸۹۹۰۲۳۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت‌الله پاداش از فعالیت گروه جهادی محسن حججی در روستای فرخ آباد شهرستان عنبرآباد خبر داد و اظهار داشت: در راستای رفع محرومیت در کشور، گروه جهادی 15 نفره شهید محسن حججی فعالیت عمرانی خود را در روستای فرخ‌آباد شهرستان عنبرآباد آغاز کرد.

وی اظهار داشت: این گروه فعالیت 7 روزه خود را در راستای فعالیت‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی ادامه می دهند و ساخت مسجد را برای روستائیان در برنامه دارند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان  با اشاره به اینکه روستای فرخ‌آباد در فاصله ۲۸۰ کیلومتری از استان کرمان بوده و ۱۲۰ نفر جمعیت دارد، تصریح کرد: این گروه جهادی ۱۵ نفره بوده و از حوزه  امام خامنه‌ای شهرستان عنبرآباد است و فعالیت آن‌ها در این روستا 7 روز ادامه دارد.

پاداش تصریح کرد: میل به خدمت به مردم و تحمل سختی‌های آن، نقطه‌ای نورانی در باطن انسان است، آن را هر چه می‌توانید در جان خود گسترش دهید و نگذارید آفت‌ها، سودجوئی، خودنمایی، تنبلی و ... آن را گِل‌اندود کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات