عضو هیئت امنای زینبیه زنجان:

مجموعه پلاک اثری ماندگار در راستای معرفی شهدای استان است

مجموعه سه هزار قسمتی پلاک اثری ماندگار در راستای معرفی شهدای استان در دفاع مقدس داشته و رویکرد رسانه استانی در پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوب و مناسب می باشد.
کد خبر: ۸۹۹۰۳۴۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، عضو هیئت امنای زینبیه زنجان در جشن رونمایی از کیک چهل سالگی انقلاب اسلامی با تبریک آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از انعکاس  حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن در رسانه استانی تشکر و قدردانی کرد.

موسوی با اشاره به تلاش گسترده و شبانه روزی کارکنان رسانه استانی در پوشش خوب و شایسته عزاداری های ماه محرم در زنجان، به خصوص دسته بزرگ عزاداری زینبیه اعظم زنجان در ماه محرم قدردانی کرد.

وی با تبریک افتتاح طرحهای مختلف فنی، عمرانی و تولیدی، به رونمایی از مجموعه سه هزار  قسمتی پلاک اشاره کرده و اظهار داشت: این مجموعه اثری ماندگار در راستای معرفی شهدای استان در دفاع مقدس داشته  و رویکرد رسانه استانی در پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوب و مناسب ارزیابی کمی باشدرده است.

گفتنی است،اعضای هیئت امنای زینبیه اعظم زنجان با حضور در صداوسیمای مرکز زنجان از خدمات و تلاشهای مدیریت و کارکنان  صداوسیما در پوشش شایسته عزاداری های محرم به خصوص دسته عزاداری زینبیه اعظم و همچنین پرداخت مناسب به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در دهه فجر تشکر و قدردانی کردند .

در پایان این دیدار نیز در حرکتی نمادین  همراه با کیک یادبودی که توسط هیئت امنای زینبیه تدارک دیده شده بود چهل سالگی انقلاب اسلامی گرامی داشته شد .

ارسال نظرات