فیلم ؛

انتقاد کودکان کار از مسئولان و نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی

کد خبر: ۸۹۹۰۳۶۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج ،کهگیلویه و بویراحمد استانی محروم اما برخوردار از نعمت های الهی است که سالانه هزاران میلیار دلار از نعمات را عاید کشور می کند استانی که محرومیت هم با نامش عجین هست و تلفظ آن برای رئیس جمهورش سخت هست.

خداوند تبارک و تعالی کهگیلویه و بویراحمدرا سرشار از نعمت‌های طبیعی نظیر آب و خاک حاصل خیز، پوشش متنوع گیاهی، مناظر بکر و گردشگرپذیر، نفت و گاز، منابع معدنی و... بر بوم زمین به زیبایی نقاشی کرده است، اما دریغ که ظلم ستمشاهی قبل از انقلاب اسلامی و ناکارآمدی مدیران بعد از انقلاب و قومیت گرایی مسئولان محرومیتی عجین شده با درد را بر رخ زیبای سرزمین مادریمان ترسیم کرده است.
محرومیت و بیکاری کهگیلویه و بویراحمد این روزها از روستاها و شهر های این استان به پشت چراغ قرمز های شهر رسیده است تا کودکان کار نان آور خانواده باشند ، به راستی چرا کودکان باید نان آور خانواده باشند ؟ شاید بیکاری پدر !شاید اصلا نداشتن پدر !اصلا چرا پدر !چرا هایی که مسئولان باید پاسخگوی آن باشند .
اگر مسئولان به جای قومیت گرایی و تفکرات مسموم سیاسی خود به فکر مردم استان باشند و بدنبال توسعه اقتصادی ، اجتماعی ، عمرانی ، فرهنگی و .... باشند دیگر شاهد کار کودکانی با صورت های سوخته و دست های پینه بسته پشت چراغ های قرمز شهر نخواهیم بود .
فیلم زیر بخشی از انتقاد های کودکان کار به مسئولان استان می باشد که امید واریم حداقل برای شرمنده نشدن در مقابل این کودکان پاسخگوی انتقاد آنها باشند .
 
ارسال نظرات