نماینده، ولی فقیه در استان لرستان:

۳۰۰۰ طلبه در لرستان وجود دارد / رشد کمی و کیفی طلاب در لرستان

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان گفت: هم‌اکنون هزار و ۶۰۰ طلبه خواهر و هزار و ۴۰۰ طلبه برادر در لرستان داریم که تمام طلاب لرستان ولایتمدار و انقلابی هستند و خوشبختانه امروز شاهد فعالیت و پویایی مدارس علمیه در لرستان و در کل کشور هستیم.
کد خبر: ۸۹۹۰۳۷۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی امروز در همایش بصیرت فاطمی و حوزه انقلابی که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) جز زنانی است که به کمال رسید و مقام این بانوی بزرگوار در بین همه مردم مثال‌زدنی و زبانزد همه بوده است.

وی بابیان اینکه طهارت، پاکی و عصمت از مقام‌های این بانوی بزرگوار بود، اما در زندگی ایشان ولایت‌پذیری و بصیرت افزایی برجسته بود. افزود: امروزه رسالت همه ما یک رسالت فاطمی است و اگر امروز پرچم انقلاب در دست رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قرار دارد، به برکت وجود حضرت فاطمه (س) است؛ امروز نیز رسالت حضرت زهرا (س) دفاع از ولایت است و روحانیت این وظیفه را بر عهده‌دارند.

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: در لرستان همه گروه‌ها و مجموعه‌های مربوط به امور روحانیت با همکاری یکدیگر برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند و امروزه شاهد حرکت نسل جوان در لرستان برای ورود به حوزه علمیه هستیم و نسل جوان این استان شانس زیادی در این زمینه خواهند داشت که این امر نیز به‌واسطه برکت انقلاب اسلامی محقق شده است.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه تصریح کرد: لرستان ۵۵ شهید طلبه در دوران هشت سال دفاع مقدس به انقلاب اسلامی تقدیم کرده و هم‌اکنون هزار و ۶۰۰ طلبه خواهر و هزار و ۴۰۰ طلبه برادر در لرستان داریم که تمام طلاب لرستان ولایتمدار و انقلابی هستند و خوشبختانه امروز شاهد فعالیت و پویایی مدارس علمیه در لرستان و در کل کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه است گفت: حوزه علمیه لرستان نیز با سرعت هرچه‌تمام‌تر به جلو می‌رود و روزبه‌روز شاهد رشد کمی و کیفی طلاب در لرستان هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات