فرماندار دلفان:

لزوم حضور گشت‌های منظم و مشترک نظارتی در شهرستان دلفان

فرماندار دلفان بر انجام گشت‌های مشترک و جداگانه نظارتی به‌صورت منظم و مستمر تأکید نمود.
کد خبر: ۸۹۹۰۳۹۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ امروز جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی با حضور براری مدیرکل تعزیرات لرستان و دیگر اعضا و به ریاست جعفر طولابی فرماندار دلفان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 در این جلسه فرماندار دلفان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و طی سخنانی مطالبی را در خصوص ضرورت برنامه‌ریزی و انجام تمهیدات پیشگیرانه جهت کنترل و نظارت بر عرضه‌کنندگان کالا و خدمات با توجه به‌روزهای پایانی سال و فرارسیدن سال نو بیان نمود.

 وی از دستگاه‌های متولی خواست که در دو حوزه اولاً تأمین مایحتاج عمومی، تأمین کالاهای اساسی و تأمین میوه شب عید و ثانیاً حوزه نظارت و کنترل قیمت‌ها و برخورد با متخلفان احتمالی، سود جویان و محتکرین برنامه‌ریزی‌های لازم را به عمل‌آورند.

طولابی با اشاره به شیوع آنفولانزای پرندگان از مسئولین دامپزشکی و محیط‌زیست خواست که در این زمینه و بخصوص در بحث قاچاق پرندگان و طیور و برخورد با متخلفان تمهیدات لازم را معمول دارند.

وی همچنین خواستار کنترل محورهای ورودی و خروجی و تشدید بازرسی‌ها و برخورد با موارد مشکوک توسط نیروی انتظامی شهرستان گردید.

فرماندار از مسئولین دستگاه‌های ذی‌ربط خواست در خصوص تأمین و توزیع آرد نانویی‌ها و خانه پزی، تأمین نهاده‌های کشاورزی، ساماندهی عاملین توزیع میوه، نظارت بر سلامت و کیفیت مواد غذایی و لوازم‌آرایشی و بهداشتی، تهیه و توزیع شیرینی‌جات، مواد فاسدشدنی و دیگر مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه سلامت جامعه تمهیدات لازم را معمول دارند.

 طولابی همچنین بر انجام گشت‌های مشترک و جداگانه نظارتی به‌صورت منظم و مستمر تأکید نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات