یادواره شهید الیاس ارجمند و شهدای دشت پاگرد فلارد برگزار شد

به مناسبت سی و دومین سالگرد شهادت سردار شهید الیاس ارجمند و شهدای روستای دشت پاگرد یادواره شهدا در این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۰۴۰۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری استان چهار محال و بختیاری ، کارشناس سیاسی در این یادواره با اشاره به رشادت‌های شهید ارجمند و همرزمانش در عملیات والفجر هشت گفت: شهید ارجمند یکی از رزمندگان شجاع دوران دفاع مقدس که در شرایط سخت دفاع مقدس کمک کار جبهه‌ها و همه زمان برای اجرای عملیات در تکاپو و شناسایی بود و دلگرمی بزرگی برای زمندگان و تیپ44 قمر بنی هاشم (علیه السلام) به حساب می آمد.

علیرضا اسحاقی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام خطاب به جوانان گفت: ما باید امانت دار خوبی برای پرچمی که شهدا برای ما به امانت گذاشته اند باشیم ومعنویت ، پاکی ،عزت، بصیرت، استقامت و ولایت‌مداری که از مولفه‌های بیعت با شهداء هستند سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی اظهار داشت: در زمانی که نظام به فداکاری و از جان گذشتن نیاز داشت جوانان این مملکت مخاصانه به جبهه ها رفتند و از نظام اسلامی دفاع کردند، زمانی که حرم حضرت زینب (سلام الله علیها ) مورد هتک حرمت قرار گرفت فرزندان شیعه خونشان به جوش آمد و در قالب مدافع حرم به سوریه رفته و جانفشانی کردند .

کارشناس سیاسی ادامه داد: امروز وظیفه ما پاسداری از خون شهدا و مجاهدت جانبازان است و این پاسداری در سایه اطاعت از ولی فقیه تکمیل می شود و ثمر می دهد که ثمره آن هم بقاء نظام و برپایی حکومت اسلامی در سراسر جهان است.

ارسال نظرات