فرماندار دهگلان خواستار شد:

ضرورت استفاده از توان و ظرفیت دستگاه‌های شهرستان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی

فرماندار دهگلان گفت: برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی باید از توان و ظرفیت دستگاه‌های مستقر در شهرستان استفاده شود.
کد خبر: ۸۹۹۰۶۰۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نظری فرماندار دهگلان در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر اظهار داشت: محیط‌های شهری و روستایی ما باید برای مسافران مهیا شود تا آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافرین را داشته باشند و همچنین ورودی‌های مختلف شهرستان باید هم تمهیدات لازم را برای ورود مسافرین داشته باشند.

وی افزود: در راستای خدمات رسانی و رفاه حال گردشگران و مسافران از تمام توان دستگاه‌های مستقر در شهرستان استفاده می‌شود تا به بهترین نحو ممکن این منطقه، به گردشگران و مسافران شناخته و فرصت‌ها و مزیت‌های شهرستان معرفی گردد.

فرماندار دهگلان همچنین بر آمادگی همه جانبه دستگاه‌ها جهت اجرای مطلوب برنامه‌های نوروزی و استقبال از مسافران نوروزی و شناساندن شهرستان به گردشگران نوروزی تأکید نمود.

نظری با اشاره به ضرورت آمادگی مقابله با حوادث احتمالی افزود: دستگاه‌های خدمات رسان و اورژانسی در ایام نوروز از جمله آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و جمعیت هلال احمر آمادگی لازم برای خدمت رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی را داشته باشند و تدابیر لازم را در این رابطه اتخاذ نمایند.

وی باتوجه به اسکان مسافران نوروزی در مدارس گفت: آموزش و پرورش نسبت به تجهیز مدارس برای اسکان موقت مسافران نوروزی اقدمات لازم را به عمل آورد.

فرماندار دهگلان با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده از سوی دستگاه‌های ذی ربط این شهرستان درطول شبانه روز خواهد بود افزود: عامل امنیت و بویژه احساس امنیت و برخورد مناسب با مسافران ازجمله عوامل بسیار مهمی است که در میزان ماندگاری مسافران و گردشگران در یک منطقه تاثیر بسزایی دارد.

وی همچنین بر تجهیز و رفع نواقص بین راهی و اقامتی تأکید نمود و گفت: دستگاه‌ها باید با فراهم نمودن امکانات بیشتر، زمینه لازم را برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافرین و گردشگران فراهم نمایند.


فرماندار دهگلان عید نوروز را فرصت مناسبی برای شناساندن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: اگر بخواهیم به نحو احسن پذیرای میهمانان نوروزی باشیم و باید تمامی امکانات در این راستا بسیج شوند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات