ایران با تکیه‌بر سیره علوی در زمینه‌های علمی پیشرفت بسیاری دارد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز با تکیه‌بر سیره علوی در زمینه‌های علمی پیشرفت بسیاری دارد.
کد خبر: ۸۹۹۰۷۶۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله عبدالکریم فرحانی امروز در نهمین دوره همایش بین‌المللی سیره علوی در خرم‌آباد اظهار داشت: پیروزی انقلاب با تأسی از سیره علوی صورت گرفت و پس‌ از آن تثبیت انقلاب نیز با تکیه‌بر سیره علوی صورت گرفت.

 

وی افزود: پس از رحلت امام؛ مقام معظم رهبری مدیریت را بر عهده گرفت و ایشان نیز با استفاده و تکیه‌بر سیره علوی امور را پیش برده و راه را ادامه می‌دهند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز با تکیه‌بر سیره علوی در زمینه‌های علمی پیشرفت بسیاری دارد.

 

وی یادآور شد: دکترین ولایت این است که مقام معظم رهبری در این سال‌ها از تمام دولت‌ها حمایت کرده و به آن‌ها امید داده است اما از طرفی چالش‌ها و نقاط ضعف را نیز متذکر می‌شوند و بنده شاهد بودم که در برخی جلسات مقام معظم رهبری به شکلی مشکلات را متذکر می‌شوند که اشک مسئولان در می‌آید.

 

وی یادآور شد: دنیا امروز می‌دانند انقلاب اسلامی توانسته با تأسی از سیره علوی نسخه‌ای ارائه دهد و باعث پیشرفت همه جانبه همراه با دین شود.

 

آیت‌الله فرحانی گفت: امروز برای اینکه جامعه ما اسلامی شود باید مبارزه کرد چرا که در جامعه اشرافی‌گری و فساد داریم و در هر سه قوه مشکل وجود دارد.

 

وی اظهار داشت:انحصارات باید برداشته شده و تعارف باید کنار گذاشته شود و همان‌گونه که در مقابل دشمن هستیم در مقابل فساد داخلی هم باید سیلی زد چرا که این درد جامعه ما است.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد:در گفتمانی که داریم باید محور امور سیره علوی باشد و باید برای حل مشکلات سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی به‌خوبی اجرا شود.

 

آیت‌الله فرحانی: امروز قدرت جمهوری اسلامی بر اساس عدالت در دکترین ولایت بررسی می‌شود.

 

وی عنوان کرد: مأموریت مهم رصد و اندیشه ورزی از سوی رهبری به مجلس خبرگان محول شده تا بتوانیم با بررسی مشکلات راهکارهای مناسب را ارائه دهیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات