خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

نگارخانه ها در معرفی هنرمندان و هنر آن ها تاثیرگذارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در آیین افتتاحیه نگارخانه کبود تبریز اظهار کرد: فضای نگارخانه در شناساندن و نشان دادن هنرهای هنرمندان موثر است و این مکان به همت بخش خصوصی و با هدف رشد خلاقیت و توسعه­ ی هنر اصیل به ویژه تشویق هنرمندان جوان و معرفی آثار جوانان آغاز به کار می کند.
کد خبر: ۸۹۹۰۸۶۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمد محمدپور با بیان اینکه این گالری با هدف فعالیت های فرهنگی و هنری و فراهم کردن زمینه مناسب برای حضور هنرمندان، برقراری تسهیلات برای برگزاری نمایشگاه ­ها و کارگاه ­های آموزشی هنرهای تجسمی به بهره برداری رسیده است.

وی با اعلام اینکه انگیزه و نیت شما به عنوان بخش خصوص قابل تقدیر و ستودنی است، بیان کرد: انگیزه شما برای انجام چنین اقداماتی در ما هم ایجاد انگیزه کرده و احساس مسئولیت ما هم افزون تر می شود.

محمدپور افزود: توجه به معرفی هنرهای مردمی  و بومی سرلوحه ی کاری این نگارخانه خواهد بود و هنرمندان می توانند برای  عرضه و شناساندن آثار هنری خود از این مکان هنری و فرهنگی استفاده کنند.

وی با تاکید بر آورده های اقتصادی از جانب فرهنگ و هنر گفت: بحث اکسپو و فرو ش آثار هنری  هنرمندان یک اتفاق و جریان نوپاست که باید برای رونق این مقوله ، از طریق نیاز سنجی به ذائقه ی مخاطب پی ببریم. و از این طریق هنرمندان بتوانند  معیشت زندگی شان را هم تامین کنند.

محمدپور گفت: اقدامات شما به عنوان بخش خصوص بسیار ارزشمند است و این کار شما در تبیین و معرفی آثار هنری هنرمندان بسیار تعیین کتتده و موثر خواهد بود و مجموعه ارشاد با تمام توان در خدمت شماست تا همیشه  با احساس موفق بودن پیش بروید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها