خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارمندان سپاه شهداء؛

ترویج ارزش های اسلامی نیازمند توجه ویژه است

کد خبر: ۸۹۹۰۹۳۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

مسئول بسیج کارمندان سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: ترویج و تبلیغ ارزشهای اسلامی نیازمند توجه ویژه با تصویب و تخصیص اعتبارات خاص است.

سرهنگ پاسدار محمد هاشمی در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر بسیج کارمندان آذربایجان غربی افزود: امروز شاهدیم که تبلیغ منکرات و مباحث ضد ارزشی بسیار پرهزینه و نیز با سرمایه گذاریهای فراوان صورت میگیرد و باید در برابر این موضوع مقابله کرد.

وی اظهار کرد: باید زیر ساخت های لازم فرهنگی و اجتماعی برای ترویج ارزشهای دینی و اسلامی فر اهم شود و تعامل دستگاهها و توجه ویژه مدیران و مسئولان دستگاهها با این امر در ادارات الزامیست.

هاشمی با اشاره به فضیلت امر به معروف و نهی از منکر  در دین مبین اسلام بیان کرد: بر روی این موضوع در میان فرایض دینی بسیار تاکید شده و فراتر از جهاد نیز آن را نام برده اند.

وی گفت: در ابلاغ برنامه های سازمان مرکزی بسیج کارمندان بر اهمیت نماز جماعت در ادارات،اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع به عنوان سه نکته اساسی تاکید شده که نیازمند برنامه ریزی در ادارات است.

هاشمی اضافه کرد: تقید افراد کارمند به اقامه نماز جماعت موجب می شود که افراد از یکسری آسیبها اخلاقی مصون بمانند.

وی گفت: در کنار اقامه نماز جماعت ترویج اخلاق مداری نیز باید در اولویت باشد چرا که اخلاق پایه و اساس محسناتی است که میتواند در یک انسان شکل گیرد و به دنبال آن تکریم ارباب رجوع نیز انجام نی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار