معاون امور زيربنايي و حمل و نقل شهری شهردار زنجان:

تا اواخر سال آینده 35 متری وسط محور پادگان بازگشایی شود

امیدواریم تا اواخر سال آینده 35 متری وسط محور پادگان بازگشایی شود، این بازگشایی از محل ضلع شرقی پادگان تا سمت بلوار زیتون یعنی جاده تهم انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۲۶۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون امور زيربنايي و حمل و نقل شهری شهردار زنجان گفت: در صورت بازگشایی محور پادگان 50 درصد از ترافیک بلوار 22 بهمن از تقاطع تربیت تا پل کوی فرهنگ حل می‌شود.

اصغر عزیزی افزود: بودجه سال آینده شهرداری زنجان 250 میلیارد تومان است که از این مبلغ 116 میلیارد تومان مربوط به بخش عمرانی است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع از کل بودجه 54 درصد جاری و 46 درصد عمرانی است،اظهارداشت: سال آینده بودجه شهرداری زنجان افزایش چشمگیری دارد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار زنجان با بیان اینکه برای سال آینده پروژه‌های متعددی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ایجاد پیاده‌راه، پروژه سبزه‌میدان، پادگان و مرکز کنترل ترافیک از جمله پروژه‌های شهری شهرداری است.

عزیزی همچنین به تکمیل پروژه زینبیه غربی نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز یکی از اولویت‌های شهرداری در ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

وی با بیان اینکه در صورت بازگشایی محور پادگان 50 درصد از ترافیک بلوار 22 بهمن از تقاطع تربیت تا پل کوی فرهنگ حل می‌شود، تصریح کرد: در این صورت ترافیک این محور نصف خواهد شد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار زنجان با اشاره به اینکه امیدواریم تا اواخر سال آینده 35 متری وسط محور پادگان بازگشایی شود، گفت: این بازگشایی از محل ضلع شرقی پادگان تا سمت بلوار زیتون یعنی جاده تهم انجام خواهد شد.

ارسال نظرات