امامی دریادواره‌ی آسمانی‌های رستاق:

حضور مؤثر رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم مانعی برای دشمنان

امامی گفت:دشمن برای ناامن کردن و حضور طولانی‌مدتش در منطقه دست‌به‌کار‌های بسیار خطرناک و پیچیده‌ای می‌زند که هوشیاری رهبر معظم انقلاب و بصیرت همراه با حضور به‌موقع مردم در عرصه‌های سیاسی مختلف تاکنون دشمن نتوانست راه به‌جایی ببرد.
کد خبر: ۸۹۹۱۵۱۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، سرهنگ پاسدار سید اسدالله امامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اشکذر دراین یادواره ضمن تشکر از اتحاد وهمبستگی فرمانده پایگاه‌های مقاومت بسیج روستا‌های فوق دربرگزاری یادواره‌های شهدا اظهارداشت: برگزاری یادواره شهدا هرسال دریک روستا با مشارکت وهمکاری روستا‌های همجوار امری خداپسندانه می‌باشدکه نصیب شما شده است.
امامی با تاکید برمطالعه وصیتنامه شهدا عنوان کرد: شهدا در وصیتنامه هایشان بر اطلاعت از ولایت فقیه و بر زمین نماندن حرف ایشان تاکید فراوان داشته اند.
فرمانده ناحیه اشکذر افزود: دشمنان ملت بزرگ ایران و در رأس آن آمریکا برای ایران اسلامی و کشور‌های منطقه خواب‌های رنگارنگ دیده و نقشه‌های خیالی گوناگونی ازجمله خاورمیانه بزرگ را طراحی کرده بودند، ولی به فضل الهی همه‌ی امیدهایشان به یأس تبدیل شد.
وی تصریح کرد: دشمن برای ناامن کردن و حضور طولانی‌مدتش در منطقه دست‌به‌کار‌های بسیار خطرناک و پیچیده‌ای می‌زند که هوشیاری رهبر معظم انقلاب و بصیرت همراه با حضور به‌موقع مردم در عرصه‌های سیاسی مختلف تاکنون دشمن نتوانست راه به‌جایی ببرد.
امامی خاطر نشان کرد: ملت ایران برای دفاع از دین، شرف، خاک و ناموس خویش جنگید و در این راه جوانان عزیز بسیاری را نثار کرد و هرگاه نیاز باشد جوانان دیگری را تقدیم خواهد کرد و دیدیم که در کشور‌های عراق و سوریه برای دفاع از حرم جوانان امروز جامعه ما چگونه با شور و شعور و داوطلبانه و عاشقانه جان خویش را تقدیم کردند.
ارسال نظرات