رهبر حرب الله عراق:

اسلام و ولایت قدرت مسلمانان در برابر دشمنان خداست

حجت الاسلام هاشم الحیدری افزود: زمان حال بهترین زمان حال است؛ جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بسیار است؛ اما ما دارای قدرت اسلام و امام هستیم و باید بدانیم اسلام از کجا به کجا رسیده است و قدردان این بزرگی و عظمت برای تمام جهان اسلام با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای باشیم.
کد خبر: ۸۹۹۱۶۵۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام هاشم‌الحیدری، در یادواره شهدای مهرآباد نکا و بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرستان نکا با محوریت شهیدان فیروزآبادی و مشتاقی در مسجد سعادت مهرآباد نکا اظهار کرد: اکنون در عراق، افغانستان، بحرین، یمن، نیجریه عاشق رهبر هستند که مقام معظم رهبری است و میلیون ها یار داریم.

وی افزود: زمان حال بهترین زمان حال است؛ جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بسیار است؛ اما ما دارای قدرت اسلام و امام هستیم و باید بدانیم اسلام از کجا به کجا رسیده است و قدردان این بزرگی و عظمت برای تمام جهان اسلام با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای باشیم.

رهبر حزب‌الله عراق گفت: روزی امام حسین(ع) تنها ماندند و همه یاران‌شان شهید شدند، حبیب، قاسم، حضرت ابوالفضل و همه یاران امام حسین(ع) شهید شدند و امام حسین " هل من ناصر ینصرنی" را فریاد کرد و کسی جواب نداد و کسی نبود؛ آنجا فقط حضرت زینب(س) و فرزندان بودند.

حجت‌الاسلام هاشم‌الحیدری اظهار کرد: در زمان قبل و گذشته، حتی یک فریاد و لبیک یا حسین نگفتند؛ اما در زمان ما به امام خامنه‌ای، حسین زمان ما، همه جبهه مقاومت، لبیک گفتند.

وی افزود: همه زنان مقاومت و مردان مقاومت به فریاد ایشان لبیک گفتند؛ اگر در زمان قدیم یزید بود و اکنون آل‌یهود و رژیم صهیونیستی است برای ما فرقی ندارد ما در این زمان همه مردان و زنان مقاومت گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستیم و به ایشان لبیک می‌گوییم.

رهبر حزب‌الله عراق گفت: اکنون شعار همه ما در ایران، لبنان، بحرین، یمن، کشمیر، عراق و کشورها، یکی است و همه ما با پیروی از امام خامنه‌ای و لبیک به ایشان، شعار ما لبیک یا حسین(ع) است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام هاشم‌الحیدری رهبر حزب‌الله عراق، قبل از برگزاری این یادواره، شامگاه سه‌شنبه با حضور در منزل شهیدان فیروزآبادی و حسین مشتاقی از شهدای مدافع حرم نکا از نزدیک با خانواده‌های این شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد.

یادواره شهدای منطقه مهرآباد نکا، بزرگداشت شهدای مدافع حرم با محوریت شهیدان فیروزآبادی و مشتاقی، سه‌شنبه شب در مسجد سعادت مهرآباد نکا برگزار شد.

شهید عبدالرحیم فیروزآبادی اولین شهید مدافع حرم شهرستان نکا، متولد 1364 و متأهل و دارای دو فرزند دختر است که در آبان‌ماه سال 94 به‌منظور دفاع از حرم‌های شریفه به سوریه اعزام شد و تنها 27 روز بعد از اعزام در 16 آذر 94 توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید و مراسم تشییع این شهید گرانقدر در 19 آذرماه همزمان با شهادت حضرت رسول (ص) و امام حسن مجتبی (ع) با تشییع بی‌نظیر مردم نکا برگزار و در مزار شهدای آبلوی نکا خاکسپاری شد.

شهید حسین مشتاقی از شهدای جاویدالاثر مدافع حرم شهرستان نکا بود که در 17 اردیبهشت‌ماه 1395 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر این شهید بزرگوار پس از گذشت چهل روز، از طریق آزمایش DNA شناسایی شد و مراسم وداع و تشییع با پیکر این شهید برگزار شد.

شهید حسین مشتاقی، سومین شهید مدافع حرم نکا، متولد 1364 و دارای دو فرزند دو قلوی دختر و پسر دو ساله به نام‌های امیرمهدی و نازنین‌زهرا است که در دومین اعزام خود به سوریه و بعد از گذشت حدود یک‌ماه از این اعزام، در 17 اردیبهشت 95 با نقض آتش‌بس توسط تکفیری‌ها، به شهادت رسید.

شهیدان عبدالرحیم فیروزآبادی، محمدتقی سالخورده، حسین مشتاقی، ابراهیم عشریه، سعید کمالی و شهید محمد معافی، 6 شهید مدافع حرم شهرستان نکا هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها