تشییع شهد خوشنام در کسلیان سوادکوه

تشییع شهید گمنام در یادواره 44 شهید دهستان کِسِلیان شهرستان سوادکوه در روستای بهمنان بخش زیراب انجام‌ شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۶۶۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، تشییع شهید گمنام در یادواره 44 شهید دهستان کِسِلیان شهرستان سوادکوه در روستای بهمنان بخش زیراب انجام‌ شد.

رئیس ستاد پانزدهمین یادواره شهدای کِسِلیان بخش زیراب سوادکوه در پانزدهمین یادواره ۴۴ شهید دهستان کِسِلیان بخش زیراب با اشاره به اینکه شهدا رسالت جاودانه داشتند و به ملت ایران آبرو و حیثیت دادند، گفت: برگزاری پانزدهمین یادواره ۴۴ شهید دهستان کِسِلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه در سال‌روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) سفره‌ای است که ما مهمان سفره شهیدان هستیم و شهدا رفتند تا صداقت و عشق‌نرود.

لهراسب رحمتی با بیان اینکه کرامات شهدا دارای ابعاد مختلفی است و برکات فراوانی دارد، افزود: لوکیشن پانزدهمین یادواره ۴۴ شهید دهستان کِسِلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه دارای پیام‌های مختلفی درباره هشت سال دفاع مقدس و 16 روستای منطقه است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری یادواره شهدا، خاطر‌نشان کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا، تجدید میثاق با امام و شهدا، بزرگداشت رشادت‌ها و فدا‌کاری‌های رزمندگان و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، مقاومت و شهادت به نسل جدید است.

رحمتی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا شهدا به عنوان الگوی زندگی جوانان و نو‌جوانان معرفی‌شوند، گفت: هسته اصلی پانزدهمین یادواره ۴۴ شهید دهستان کِسِلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه با حضور 4 خانواده شهید روستای بهمنان شکل‌گرفت و از همکاری و همراهی ادارات و نهاد‌ها و مردم تشکر می‌کنم.

تشییع یک‌شهید گمنام در ابتدای پانزدهمین یادواره ۴۴ شهید دهستان کِسِلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه و مجمع‌گردانی تندیس شهدا در روستای بهمنان انجام شد و این شهید بعد از مراسم یادواره برای تشییع به شهرستان سیمرغ انتقال یافت و  در ادامه این مراسم تمبر یادبود ۴۴ شهید این منطقه با حضور مسؤلان استانی و شهرستانی رونمایی‌شد.

محمد‌رضا متولی‌طاهر که در زمان شهادت شهدای منطقه در سپاه سوادکوه حضور‌ داشت و مداح مراسم‌های این شهدا‌ بود نیز در این مراسم مداحی‌کرد.

مراسم پرچم‌گردانی یادواره توسط ستاد میزبان به میزبان دوره بعدی به همراه چاووشی‌خوانی تقدیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها