فرمانده انتظامي استان زنجان:

كاهش آسيب ها در جامعه با نهادينه كردن فرهنگ خود كنترلي

نهادينه كردن فرهنگ خود كنترلي و قانونمندي در جوانان باعث كاهش آسيب ها و جرایم در جامعه مي شود.
کد خبر: ۸۹۹۱۸۹۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه همكاري پليس و آموزش و پرورش نقش مهمي در قانونمداري و قانونمندي جامعه دارد،گفت: فرهنگ سازی مهمترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی است.

سردار علي آزادي با اشاره به  اجراي موفقيت آميز  طرح همياران پليس با همكاري آموزش و پرورش افزود:  اين طرح در قانونمداري ، فرهنگ سازي و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي  موثر بوده و از جمله طرح هاي موفقي است كه با همكاري آموزش و پرورش اجرا مي شود.

وی اظهار داشت: نقشي که آموزش و پرورش مي تواند در توليد امنيت در جامعه داشته باشد هيچ سازمان ديگري نمي تواند عهده دار شود و بخش عظيمي از برقراري امنيت پايدار در کشور مرهون زحمات و تلاش هاي معلمان و دبيران سخت کوش است .

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به نقش آموزش و پرورش در نهادينه كردن فرهنگ خود كنترلي جامعه تصريح كرد: نهادينه كردن فرهنگ خود كنترلي و قانونمندي در جوانان  باعث كاهش  آسيب ها و جرایم در جامعه مي شود.

سردار آزادي تقويت و گسترش حس مشارکت در ايجاد حفظ امنيت و پيشگيري از آسيب­ هاي فرهنگي و اجتماعي از طريق آموزش و استفاده از ظرفيت­ ها و فرصت­ هاي پرورشي، تربيت بدني و غيره را  از مهم ترين اهداف تعاملات پليس و آموزش و پرورش دانست.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه همكاري پليس و آموزش و پرورش نقش مهمي در قانونمداري و قانونمندي جامعه دارد،گفت : فرهنگ سازی مهمترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی است.

 

ارسال نظرات