رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان عنوان کرد:

طرح “اتوبوس مطالبه گری، هرهفته یک مسئول” از هفته ی آینده عملیاتی می شود

"اتوبوس مطالبه گری ، هرهفته یک مسئول " عنوان برنامه ای است که به همت بسیج رسانه استان کرمان از هفته آینده در شهر کرمان کلید می خورد.
کد خبر: ۸۹۹۱۹۳۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   اتوبوس مطالبه گری، هرهفته یک مسئول ” عنوان برنامه ای است که به همت بسیج رسانه استان کرمان از هفته آینده کلید می خورد.

 

مرتضی کارآموزیان رئیس بسیج رسانه استان کرمان در همین رابطه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش روحیه مطالبه گری در مردم و اینکه مسئولین باید نسبت به نیازهای مردم پاسخگو باشند بر آن شدیم برنامه ای را داشته باشیم تا از طریق آن بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: از آنجایی که رسانه به عنوان یک ابزار قدرتمند می تواند پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشد ایده اتوبوس مطالبه گری مطرح شد تا از این طریق هر هفته میهمان یکی از مسئولین اجرایی استان باشیم تا در کنار خبرنگاران در شهر به بررسی مشکلات مردم و ارائه راه حل های مورد نظر از جانب آن ها باشیم.

 

کارآموزیان افزود: متاسفانه برخی از مدیران ما دچار ضعف تئوریک اند و برنامه عملیاتی برای رفع مشکلات اقتصادی ،فرهنگی،سیاسی جامعه ندارند و بیشتر به کلیات اکتفا می کنند. لذا مردم باید از مسولین نظام بخواهند تا سفارش ها و توصیه های مقام معظم رهبری عینیت خارجی پیدا کند.به هر حال نقش مردم را نباید دست کم گرفت.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه کرمان اذعان کرد: به نظر من مدیران ، یکی از نقش ها و کارکرد های مردمی را می توانند به صورت روشمند از خود نشان دهند و در جهت تکامل و بالندگی دولت اسلامی نقش خود را ایفا کنند.

 

وی در پایان گفت : مردم و مسئولین از این طریق می توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه با هم صحبت کنند و رسانه نیز به عنوان یک بازوی قدرتمند مطالبات هر دو طیف را پیگیری کند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

بوتیا نیوز/

ارسال نظرات