فرماندار دلفان:

لزوم فرهنگ‌سازی تفکیک زباله در دلفان

فرماندار دلفان خواستار فرهنگ‌سازی در خصوص تفکیک زباله توسط آموزش‌وپرورش و بخشداران با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی گردید.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۳۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ امروز جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی با محوریت انجام تمهیدات در خصوص برنامه سلامت نوروزی با حضور اعضا و به ریاست فرماندار دلفان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 در این جلسه جعفر طولابی فرماندار دلفان ضمن تشکر از حضور اعضا طی سخنانی از اعضای کارگروه خواست که نسبت به وظایف خود مطابق دستورالعمل ابلاغی و همچنین وظایف ذاتی ادارات تابعه و انجام تمهیدات پیشگیرانه جهت رعایت بهداشت و سلامت جامعه عمل کنند.

طولابی ضمن اشاره به خطرات شیوع آنفولانزا پرندگان از اعضا خواست که در این راستا همکاری لازم با اداره دامپزشکی را داشته باشند.

وی سپس خواستار فرهنگ‌سازی در خصوص تفکیک زباله توسط آموزش‌وپرورش و بخشداران با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی گردید.

فرماندار همچنین بر نظارت مستمر و منظم به‌صورت مشترک و جداگانه بر اغذیه‌فروشان، نانویی‌ها، قصابی‌ها، کشتارگاه، رستوران‌ها و ارائه‌کنندگان خدمات عمومی گردید.

طولابی همچنین از شهرداری خواست با برنامه زمان‌بندی مشخص نسبت به ساماندهی سایت موقت دفع زباله اقدام نمایند. فرماندار از مسئولین دستگاه‌های ابفا و آبفار خواست نسبت به کلرزنی آب آشامیدنی و تعمیر شکستگی لوله‌های انتقال آب اقدام لازم معمول دارند.

وی در ادامه از دبیر کارگروه خواست که بر پیگیری و اجرای مصوبات توسط اعضا اقدامات لازم را به عمل‌آورند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات