فرمانده سپاه استان البرز:

درخشش جوانان در دوران جنگ مثال‌زدنی است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: جوانان با شور و شعور خود موفق شدند در دوران جنگ مشکلات و نیازهای آن دوره را برطرف سازند و خوش درخشند.
کد خبر: ۸۹۹۲۰۷۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز صبح امروز در اولین یادواره شهدای مهندس استان البرز که در سالن شهیدان نژاد فلاح با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، ضمن اشاره به 110 شهید مهندس استان البرز، گفت: از تمامی خانواده شهدا کمال تقدیر و تشکر را داریم، چراکه امنیت کشور به لطف خون جوانان و عزیزان این افراد به‌دست‌آمده است.

درخشش جوانان در دوران جنگ مثال‌زدنی است

وی افزود: یکی از فتح الفتوحات که در دفاع مقدس ثابت‌شده است، پرورش جوانانی انقلابی بوده که در تمام حوزه‌ها با وجود سن کم، خوش درخشیدند.

فرمانده فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز  یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس دانش مهندسی از اهمیت بالایی برخوردار بود و جوانان رزمنده ما این علم را دارا بودن و درنهایت شاهد بودیم که همین علم منجر به موفقیت و پیروزی رزمندگان شد.

سردار مولایی ادامه داد: ساختن پل‌هایی همچون پل بعثت و راه‌اندازی کارگاه‌های گوناگون تنها از عهده جوانانی متعهد،متخصص، با شور و شعور ممکن بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تمام مشکلاتی که وجود داشت، جوانان با خلاقیت و ریسک‌پذیری موفق می‌شدند مشکلات را برطرف و نیازهای دوران جنگ را فراهم سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها