خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه عاشورا در بازدید از کارگاه های تابلو فرش سردرود؛

بافندگان تابلوفرش سردرود اقتصاد مقاومتی را با دار قالی معنا کردند

مسئول بسیج اصناف سپاه عاشورا در بازدید از کارگاه های تابلو فرش سردرود گفت: بافندگان تابلوفرش سردرود واقعا به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی لبیک گفته و سربازان و بسیجیان واقعی این مرز و بوم محسوب می شوند.
کد خبر: ۸۹۹۲۱۶۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فیروز ابراهیم زاده افزود: سردرود شهری با نرخ بیکاری تقریبا صفر است بطوری که هر خانه یک کارگاه تولیدی فرش دارد در همین راستا شهر سردرود پایتخت تابلو فرش ایران و جهان شده است و این افتخاری بزرگ برای مردم این شهر و منطقه آذربایجان و ایران است.

مسئول اتحادیه فرش سردرود نیز در ادامه اظهار داشت: تابلو فرش سردرود یکی از شاخصه ها و سفیر فرهنگی کشور ایران به شمار می آید که با فرهنگ و هنر ایرانیان عجین شده و در کنار وجوه اقتصادی دارای جنبه های غنی هنری و فرهنگی است.

بافندگان تابلوفرش سردرود پشت دار قالی اقتصاد مقاومتی را معنا می کنند

بافندگان تابلوفرش سردرود پشت دار قالی اقتصاد مقاومتی را معنا می کنند

وی افزود: تابلوفرش سردرود با ویژگی های شاخص اقتصادی خود و به ویژه با دارا بودن ارزش افزوده فراوان، نقش و سهمی شایانی در اقتصاد مقاومتی دارد که توانسته است یاریگر اقتصاد خانواده شود.

تابلو  فرش دستباف تنها محصولی است هیچ وابستگی به واردات ندارد و مصداق واقعی «اقتصاد مقاومتی» است و توجه مسئولان به این هنر و صنعت می تواند افزایش اشتغال زایی و رفاه بیشتر و جلوگیری بی رویه مهاجرت و توسعه صادرات و در نتیجه ورود ارز و در نتیجه شکوفایی اقتصاد را در بر داشته باشد.

بافندگان تابلوفرش سردرود پشت دار قالی اقتصاد مقاومتی را معنا می کنند

مسئول سازمان بسیج اصناف به همراه مسئول نظارت بر اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت معدن تجارت آذربایجان شرقی از اتحادیه فرش دست بافت سردرود و کارگاه های آن بازدید کردند.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها