امام‌جمعه ابرکوه در خطبه‌های نماز جمعه مطرح کرد:

هدف اغتشاش گران داعش مسلک، گرفتن آرامش از ایران است/ پاسخ قاطعانه ظریف به نخست‌وزیر اسرائیل مورد تأیید رهبر قرار گرفت

امام‌جمعه ابرکوه در خطبه‌های نماز جمعه گفت: هدف اصلی داعش صفتانی که مدافعین امنیت را با اتوبوس زیر می‌گیرند، سلب آرامش از ایران است که مردم خواستار برخورد قاطع با آنان هستند.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۳۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج  به نقل از فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه در خطبه‌های امروز نماز جمعه ضمن قدردانی از حضور مردم ابرکوه در برپایی مراسم عزاداری و تشییع نمادین حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: هم‌زمان سالروز شهادت دختر پیامبر بزرگ اسلام شاهد اغتشاشاتی داعش مسلک اما کوتاه‌مدت در پایتخت بودیم که تعدادی اغتشاشگر زیرِ چتر دراویش، پروژه تخریب، خسارت، آدم کشی و ایجاد ناامنی را عملیاتی کردند.

حجت‌الاسلام حسینی بابیان اینکه قطعاً اغتشاشگران از دراویش صوفیه نیستند، اذعان کرد: هرچند این طیف هم بی مسئله نیستند، اما تاکنون در کشور مشکل‌آفرینی نکرده و نسبتاً آرام هستند؛ لذا عده‌ای با هدفی خاص این عنوان را یدک می‌کشند.

حسینی بابیان اینکه حرکات فوق زیبنده کشوری که امنیت خاورمیانه را رقم زده است، نیست، تصریح کرد: هدف اصلی داعش صفتانی که مدافعین امنیت مردم را با اتوبوس زیر می‌گیرند، این است که آرامش را از ایران بگیرند؛ اما تمامی ملت این حرکت خشن و ضدانقلابی را ملت محکوم کرده و از مسئولین خواستار برخورد قاطع و جدی با عوامل آن را دارند.

وی در ادامه به دیدار مردم تبریز با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار ضمن تأکید بر ضرورت تداوم انقلاب، انتقاد از مسئولان را مغایر با حمایت از نظام اسلامی ندانستند. ضمن اینکه در عرصه عدالت نیازمند به تلاش بیشتر و در مورد انقلاب نیازمند آسیب‌شناسی هستیم، چرا که خطر اشرافی گری، وابستگی به خارج دل سپردن به طبقات مرفه و زیاده‌خواه بجای طبقه ضعیف و اتکا به خارجی‌ها بجای تکیه به مردم محسوس بوده و حرکت به سمت ارتجاع را تسریع می‌کند.

خطیب جمعه ابرکوه با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب محرومین و پابرهنگان است، خاطرنشان کرد: به گفته امام راحل و مقام معظم رهبری ساده زیستی، مردم‌داری و پرهیز از خوی استکباری باید در تارو پود اخلاق سیاسی و مشی زندگی دولتمردان نفوذ یابد که در غیر این صورت حرکت انقلاب به‌سوی آرمان‌های بزرگ، سیر انحرافی به خود خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام حسینی اشاره‌ای نیز به کنفرانس امنیتی مونیخ داشته و اضافه کرد: در چنین اجلاس‌هایی عوامل مخل امنیت جهانی، مدافع امنیت می‌شوند؛ کشورهایی مانند آمریکا، اسرائیل و عربستان که کانون بحران در جهان هستند، ایران را که همچون خاری بر سر راه خودکامگی‌های آنان است، عامل تهدید جهانی معرفی می‌کنند.

حسینی تأکید کرد: نخست‌وزیر زمین‌گیر شده اسرائیل که ناکامی رژیم اشغالگرش را از ایران می‌داند، یک روز نقاشی بچه‌گانه را در سازمان ملل و روز دیگر در کنفرانس امنیتی مونیخ، تکه آهنی را به‌عنوان قطعه پهباد ایرانی به جهانیان نشان می‌دهد که با این پاسخ قاطعانه وزیر امور خارجه کشور مواجه می‌شود که مورد تأیید مقام معظم رهبری نیز قرار می‌گیرد: حرکت نخست‌وزیر اسرائیل سیرک کاریکاتوری و کارتونی است که ارزش پاسخ دادن ندارد.
ارسال نظرات