امام جمعه زیراب:

مدعیان متظاهر مردانگی در حق امنیت جامعه خیانت وحشیانه ای بجا گذاشتند

امام جمعه زیراب با تسلیت شهادت پنج نفر از نیرو‌های انتظامی و بسیجیان در ایام فاطمیه، افزود: عده‌ای که تنها ادعای مردی و مردانگی را برای عوام‌فریبی دارند و در خیانت وحشیانه، پنج نفر از نیرو‌های جان بر‌کف را به شهادت رساندند که به مقام معظم رهبری و ملت ایران و خانواده آنان تسلیت می‌گویم.
کد خبر: ۸۹۹۲۴۳۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نماز‌جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به آثار احترام به پدر‌و مادر، گفت: آسان‌شدن مرگ و رد‌نشدن دعا یا نفرین والدین برای فرزندان در حدیث امام صادق(ع) بیان‌ شد و خداوند متعال در آیه 23 سوره اسرا از عدم پرخاشگری به پدر و مادر و سخن شایسته با آنان را بیان‌کرد.

وی با تسلیت شهادت پنج نفر از نیرو‌های انتظامی و بسیجیان در ایام فاطمیه، افزود: عده‌ای که تنها ادعای مردی و مردانگی را برای عوام‌فریبی دارند و در خیانت وحشیانه، پنج نفر از نیرو‌های جان بر‌کف را به شهادت رساندند که به مقام معظم رهبری و ملت ایران و خانواده آنان تسلیت می‌گویم.

امام جمعه زیراب سوادکوه، جنایت وحشیانه در خیابان پاسداران تهران را انتقام از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن توصیف‌ و خاطر‌نشان کرد: امنیت پایدار و آرامش فرا‌گیر ملی امروز کشور ما باعث عصبانیت دشمنان انقلاب اسلامی را فراهم‌کرد و این دشمنان تلاش‌ دارند تا ایران اسلامی را نا‌امن جلوه دهند که به فضل‌الهی قادر به این کار نخواهند‌ بود.

رضایی با انتقاد از افرادی که جریان دراویش در جامعه را جریان عاقلانه، منطقی و معتدل معرفی کردند، گفت: در کدام فرهنگ‌لغت افرادی مسلح به قمه، گرز، دشنه و انواع سلاح سرد و گرم را جریان عاقلانه، منطقی و معتدل می‌نامند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها