امام جمعه بندرعباس:

رسیدن به قدرت تنها هدف ترقه بازان داعشی/دادستان باید به تخلفاتی که در جامعه رخ می دهد رسیدگی کند

امام جمعه بندرعباس گفت ترقه بازان داعشی با اقدامات خود ضمن سلب آرامش از مردم اقدام به کشتن نیروهایی کردند که نقش بسزایی در اجرای قانون و حفظ امنیت جامعه داشتند، این تخلفات قطعا باید توسط دادستان پیگیری شود.
کد خبر: ۸۹۹۲۴۴۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس در خطبه های عبادی و سیاسی  نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه برخی در جامعه اقدام به ترقه اندازی می کنند؛ اظهار کرد: دلیل اصلی این اقدامات توسط ترقه بازان داعشی رسیدن به قدرتی است که هیچ گاه نصیب آن ها نمی شود.

 

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: این افراد با حمله به سمت نیروهای نظامی و به خطرانداختن امنیت کشور؛ نشان می دهند که هدفشان گرفتن آرامش از مردم جامعه است.

نعیم آبادی افزود: تجاوزات و تخلفاتی به جامعه آسیب وارد می کنند باید توسط دادستان پیگیری شود.
 

وی با اشاره به ساخت و ساز غیر قانونی؛ افزود: همه ی مردم باید از مواردی که نه تنها حق فرد بلکه جزء حقوق کلی محسوب می شود، باید برای رفع آن به مجریان قانون مراجعه کند.

امام‌جمعه بندرعباس گفت: ساخت نامناسب خانه ها در محلات مختلف بندرعباس باعث می شود تا در هنگام بروز حوادث؛ نیروهای امدادی برای کمک رسانی با مشکل مواجه شوند.

نعیم آبادی ادامه داد: متاسفانه به دلیل کمک نگرفتن از مهندسانی که با امور زیرساختی آشنایی دارند؛ تعداد زیادی از این خانه ها کم ترین مقاومت را در برابر بلایای طبیعی از جمله زلزله دارند؛ و به سرعت تخریب می شوند.

وی با اشاره به اینکه جوانان برای تشکیل خانواده به حمایت مالی نیاز دارند، بیان کرد: شب گذشته با کمک یکی از موسسات، توانست سیصد زوج را با هدیه ۳۰ میلیون وام مراسم جشن را برای آنان برگزار کند.

امام جمعه بندرعباس افرادی به دلیل مشکلات مالی اقدام به تغییر مذهب خود می کنند، گفت : برخی به دلیل وجود مشکلات در زندگی خود، با پیشنهاد دریافت پول در قبال تغییر مذهب موافقت می کنند. به همین دلیل توجه به اقتصاد مردم بسیار اهمیت دارد.

نعیم آبادی در ادامه گفت: مردم آمریکا نیز تشنه مسلمان شدن هستند اما به دلیل ترس از اینکه با پیوستن به اسلام از امتیازاتی محروم می شوند، از این کار صرف نظر می کنند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه عمل به احکام اسلامی باید هرکدام به طور جداگانه انجام شود، خاطر نشان کرد: برخی فکر می کنند که وظیفه ان ها فقط پرداخت مالیات است و از پرداخت خمس امتناع می کنند.
ارسال نظرات