خبرهای داغ:
دقایقی پیش اتفاق افتاد؛

آتش سوزی مغازه تولیدی کفش در پاساژ امیرکبیر تبریز

جانشین مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز گفت: در اثر وقوع آتش سوزی در یک مغازه تولیدی کفش در پاساژ امیرکبیر چهار نفر از افراد مشغول به کار در این واحد تولیدی دچار سوختگی شدند.
کد خبر: ۸۹۹۲۸۱۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان اتش نشانی تبریز، هادی بدری اعلام کرد: دقایقی پیش با اعلام وقوع آتش سوزی در یک باب مغازه تولیدی کفش در این پاساژ آتش نشانان ایستگاه شماره 1 برای بررسی و اطفا حریق عازم محل حادثه شدند.
وی اظهارکرد: قبل از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، افراد حاضر در محل با استفاده از خاموش کننده های دستی اقدام به اطفاء حریق کرده بودند.
بدری اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله با بررسی محل، آتش سوزی را به طور کامل اطفا و سپس اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.
وی با اشاره به اینکه رعایت اصول و مقررات ایمنی در کارگاه های تولیدی جزء مهمترین عوامل در پیشگیری از حوادث است، تاکید کرد: در چنین کارگاه هایی مسئولان کارگاه باید عوامل احتمالی بروز آتش سوزی و خطرات را شناسایی کرده و با ایجاد تمهیداتی از بروز حریق و حادثه پیشگیری کنند.
بدری گفت: قرار گرفتن هرگونه مایعات قابل اشتعال از جمله بنزین در مجاورت لوازم گرمایشی با شعله باز می تواند موجب بروز آتش سوزی و ایجاد خسارات مالی و یا صدمات جانی غیرقابل جبران شود.
بدری افزود: سازمان آتش نشانی تبریز در سال های اخیر با ارایه آموزش های شهروندی در قالب طرح چهره به چهره، اصناف و کسبه بازار و پاساژها را تحت آموزش قرار داده و آنان را به صورت حرفه ای آماده مقابله با انواع آتش سوزی ها کرده تا در صورت بروز آتش سوزی و در لحظات اولیه اقدام به اطفاء حریق کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها