خبرهای داغ:

راه اندازی خانه جوان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در هریس

فرماندار هریس در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان گفت: خانه جوان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد شغل و فراهم کردن امکان ازدواج جوانان در این شهرستان راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۹۹۲۸۱۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صابر تقویمی روز شنبه افزود: تبیین شغل و آموزش کارآفرینی برای جوانان به منظور ایجاد انگیزه و گرایش آن ها به امکانات کارآفرینی در این شهرستان ضروری است.
وی اظهارکرد: برنامه ریزی های مناسبی برای اشتغال جوانان این شهرستان در حوزهای مختلف صنعتی و معدن انجام شده و باید مهارت های لازم جهت اشتغال در صنایع به جوانان آموزش داده شود.
فرماندار هریس لازمه برداشتن قدم های موفق در حوزه های مختلف امور جوانان را برنامه ریزی های مختلف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و اقدام متناسب با این برنامه ریزی ها اعلام کرد.
تقویمی با اشاره به اقدام های انجام شده در شهرک صنعتی بیلوردی، نیروگاه سیکل ترکیبی و معدن طلا و مس در هریس و کمک به رونق فرش با ایجاد نمایشگاه، گفت: این واحدها برای دانش آموختگان در رشته های مرتبط امکان اشتغال را در سال های آتی فراهم می کند.
وی هدف گذاری 2 سال آینده برای جوانان این شهرستان را ایجاد اشتغال برای 2 هزار نفر اعلام کرد و گفت: با اجرای طرح های مختلف تا حد زیادی از مشکل بیکاری این شهرستان کاسته می شود.
تقویمی، سرمایه گذاری های بزرگ از سوی افراد مجرب را در وضعیت کنونی بهتر از اعطای وام های خوداشتغالی دانست و افزود: جذب سرمایه گذاری های عمده در کنار رواج اشتغال های کوچک و خرد به منظور اشتغال جوانان ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها