خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

نقشه راه مسلمین بصیرت است

کد خبر: ۸۹۹۲۸۲۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸

یادواره سرداران و 30 شهید روستای قوروق با حضورجمعی از مسئولین شهرستان خوی، مردم شهید پرور وخانواده معظم شهدا در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده قرارگاه تاکتیکی اباعبدالله الحسین (ع) در جمع یادگاران 8 سال دفاع مقدس، خانواده های معظم شهدا و بسیجیان حوزه شهید امینی اظهار کرد:  انقلاب اسلامی به برکت خون شهداء با رهبری ولایت فقیه، پشتیبانی مردمی و در صحنه بودن امت اسلامی، با عزت و اقتدار تمام در سطح جهان می درخشد.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی با برشمردن ویژگیهای شهدا تصریح کرد: آرمان شهدای ایران اسلامی برگرفته از آرمان شهدای کربلاست که مهمترین هدف آنها احیای دین و عدالت گستری در جهان و اطاعت از ولایت و رهبری در مسیر حقیقت بود

گفت: شهدای والامقام به قدری مقام و جایگاه دارند که نیازی به مراسم بزرگداشت و یادواره ندارند و اگر یادواره ای برگزار می شود لطف شهدا به ما بازماندگان از قافله شهیدان است.

علایی داشتن بصیرت را نقشه راه مسلمانان دانست وافزود: باید در جامعه بصیرت افراد افزایش یابد و  هر کس که بصیرت کافی را داشته باشد به کمال دست می‌یابد . و این کمال باعث می شود که خود را وقف خداوند متعال نموده و تسلیم فرمان های او شد و در نهایت جان خود را که امانت خداونداست تقدیمش کنیم.

ارسال نظرات