خبرهای داغ:
فرماندار بناب خبر داد؛

جشنواره کباب بناب سال آینده بین المللی برگزار می شود

فرماندار بناب در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان گفت: چهارمین جشنواره کباب بناب در شهریور سال آینده به صورت بین المللی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۹۲۸۶۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین رفیعی افزود: برگزاری این جشنواره به صورت بین المللی به علت همزمانی میزبانی استان آذربایجان شرقی برای رویداد تبریز 2018 با جشنواره کباب بناب است.
وی با تاکید بر رسیدگی به وضعیت بهداشتی واحدهای عرضه کننده کباب، اظهارکرد: برای ایجاد زیرساخت های مربوط به برگزاری بین المللی این جشنواره باید گروه های بازرسی همچنان فعال بوده و بر اماکن عرضه کننده کباب نظارت دقیق و جدی داشته باشند.
رفیعی همچنین با تاکید بر ضرورت ثبت دبیرخانه دائمی جشنواره کباب در این شهرستان یادآوری کرد: با ایجاد این دبیرخانه فردی که اقدام به فروش و عرضه کباب کند باید مجوزهای لازم برای فعالیت در این صنف را از دبیرخانه جشنواره اخذ کند تا عنوان و نام کباب بناب دچار آسیب نشود.
وی ادامه داد: کباب بناب از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر برخوردار بوده و این شهرستان با داشتن 63 اثر تاریخی ثبت شده در کنار ظرفیت کباب می تواند در جذب گردشگر موفق عمل کند.
رفیعی از تشکیل 10 کمیته برای ارائه خدمات به مسافران در تعطیلات ایام نوروز خبرداد و همکاری و هماهنگی لازم بین تمام دستگاه ها جهت ارائه خدمات بیشتر به مردم بویژه مسافران را خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها