پاسخگویی مسئولانه و تشویق به صبر در کاهش آسیب اجتماعی موثر است

سردارمیرفیضی: در مدیریت فرهنگی جامعه باید همه عوامل آن مسئولانه پاسخگو باشند و برای کاهش آسیب اجتماعی مانند نزاع و درگیری مردم را به داشتن صبر تشویق کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۳۰۳۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی مازندران در نشست شورای فرهنگ عمومی مازندران گفت: برآورد اولیه در حوزه اجتماعی که توسط مسئولان، مردم و نخبگان صورت گرفت این بوده که نخستین جرم درگیری و نزاع است که می‌توان با مدیریت درست این میزان را کاهش دهیم.

وی افزود: در مدیریت فرهنگی جامعه باید همه عوامل آن مسئولانه پاسخگو باشند و برای کاهش آسیب اجتماعی مانند نزاع و درگیری مردم را به داشتن صبر تشویق کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز گفت: بسیاری از آسیب‌ها ناشی از عملکرد نادرست برخی از مدیران است که باید حواسمان باشد تا دشمن نتواند جوانان را از اسلام و نظام دور کند.

سردار عبدالله ملکی افزود: با تغییر رویکرد عدالت در جامعه برقرار و مسائل فرهنگی نگاه شود تا مردم به نظام امیدوار شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز گفت: فعالیت‌های فرهنگی خوبی دراستان انجام می‌شود و از نظر مراکز و فعالیت قرآنی مازندران رتبه اول را در کشور دارد.

حجت الاسلام ناصر شکریان افزود: مسائل فرهنگی باید به درستی و به موقع ریشه‌یابی شود و همه دستگاه‌ها به شکل صحیح به وظایف خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: اختلاس‌های کلان نقش مهمی در افزایش آسیب‌ها دارد که باید برخورد درست با متخلفان در کشور شود تا بدبینی در جامعه کم شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها