فرمانده ادارات کل شهید باهنر استان مرکزی به «بسیج» خبر داد

اجرایی شدن طرح کاشت گیاهان دارویی با مشارکت بسیج استان مرکزی

داودآبادی گفت: طرح کاشت گیاهان دارویی از جمله طرح های اشتغال زایی خواهد بود که استان مرکزی را در بر می گیرد و هر کسی که علاقه مند به این حوزه باشد، می تواند در آن حضور پیدا کند.
کد خبر: ۸۹۹۳۲۱۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۱

محسن داودآبادی فرمانده ادارات کل شهید باهنر استان مرکزی شهر اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره عدم استفاده دولت از ظرفیت بسیج در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: دولت بیشتر به دنبال کار‌های کلیشه‌ای است مثل همه کار‌هایی که در این چند سال انجام داده و به هیچ نتیجه‌ای هم نرسیده است.

وی افزود: بسیج کارمندان استان مرکزی به طور جامع به بررسی موضوع اقتصاد مقاومتی پرداخت که از دل کار طرحی بیرون آمد که با دنبال گرفتن و پیگیری، طرح کاشت گیاهان دارویی به فکر رسید. بسیج کارمندی هم در سطح استان از شهرداری و نیرو‌های مردمی دیگر کمک خواست و در حال حاضر طرح اقتصاد مقاومتی با کاشت گیاهان دارویی به اجرا رسیده است.

این بسیجی گفت: برای صرفه جویی مصارف آب، کار‌هایی انجام گرفته که در حال حاضر به مرحله اجرا نرسیده است. طرح صرفه جویی و مبارزه با بی آبی، یک طرحی در قالب اقتصاد مقاومتی است که در حال حاضر به بررسی و مطالعه رسیده و تا اجرایی شدن کمی زمان نیاز است.
 
داودآبادی خاطر نشان کرد: طرح کاشت گیاهان دارویی از جمله طرح های اشتغال زایی خواهد بود که استان مرکزی را در بر می گیرد و هر کسی که علاقه مند به این حوزه باشد، می تواند در آن حضور پیدا کند. ضمن اینکه این طرح می تواند الگویی برای صنف های دیگر مشاغل در ایران شود و باعث اشتغال زایی هرچه سریعتر جوانان بیکار گردد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار