خبرهای داغ:
مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی خبر داد؛

سه زندانی جرائم غیرعمد با کمک پزشک تبریزی آزاد شدند

با هدیه 15 میلیون تومانی خیر تبریزی، سه نفر از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد و محکومین مالی از زندان های استان آزاد شدند.
کد خبر: ۸۹۹۳۶۳۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان، خیر تبریزی با حضور در ستاد دیه اذربایجان شرقی گفت: در حق مادر خودم و آرامش روحش بر خود وظیفه دانستم این مبلغ را کمک کرده تا با آزادی زندانیان نوروز را به آن ها هدیه داده و لبخندی بر لبان خانواده های زندانیان در آستانه عید بنشانیم .
مدیر ستاد دیه استان نیز ضمن قدردانی از حرکت خداپسندانه خیر تبریزی اظهارداشت: این ستاد کمپینی به نام «نوروز را به زندانیان هدیه دهیم» برگزار کرده است که با پیوستن مردم فهیم و خیر آذربایجان به این کمپین تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد و محکومین مالی از زندانهای استان آزاد و به کانون گرم خانواده های خود برگردند .
رسول تقی پور از آزادی ۳۳۴ زندانی جرائم غیرعمد در ۱۱ ماهه امسال خبر داد و افزود: اکنون ۵۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندانهای استان دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند که مبلغ بدهی این تعداد در مجموع ۵۱ میلیارد تومان عنوان است که صرفا با مبلغ هفت میلیارد تومان، این زندانیان از طریق «حکم اعسار به تقسیط، گذشت از شکات و تسهیلات» می‌توانند از زندان‌های استان آزاد شوند.
نیکوکارانی که تمایل دارند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های ستاد دیه آذربایجان شرقی به شماره ۱۰۰۱۰۰ بانک تجارت، ۲۱۲۱۲۱۱۶۸۸ بانک ملت، یا ۱۰۶۲۶۰۵۹۷۰۰۷ بانک ملی واریز کنند.
روابط عمومی ستاد دیه استان از طریق شماره تلفن تماس 04136581354 پاسخگوی سؤالات شما در این زمینه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها