سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

متولیان بی‎عدالتی در کشور عذرخواهی عملی کنند

نوروزی گفت: مسئولینی که متولی بی‎عدالتی در کشور بودند هم باید عذرخواهی کنند و هم در مقام عمل اقداماتی جدی انجام دهند و تلاش کنند و خارج از حزب و گروه برای پیشرفت کشور و رفع بی‎عدالتی در کشور کار کنند.
کد خبر: ۸۹۹۳۶۸۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

 حجت الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو بیانات اخیر امام خامنه‎ای در ارتباط با عقب ماندگی در عدالت عنوان کرد: در حال حاضر شاهد بسیاری از موارد بی‎عدالتی در کشور هستیم از جمله بی‎عدالتی در بحث نظام پرداخت که به خاطر کم‎توجهی‎های مسئولین به عدالت است و جای تاسف دارد.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس بیان کرد: بعد از انقلاب شاهد پیشرفت و توسعه در بسیاری از بخش‎های مختلف کشور بودیم اما در بحث عدالت آن گونه که انتظار می‎رفت حرکت رو به رشدی نداشتیم و نتواستیم عدالت حضرت علی(علیه السلام) را آن گونه که باید پیاده کنیم، لذا مسئولین نظام در بخش‎های مختلف خصوصا وزرا، استاندران، معاونین، نمایندگان مجلس و.. باید به این مسئله دقت بیشتری کنند.

نماینده مردم رباط کریم در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولینی که متولی این بی‎عدالتی در کشور بودند هم باید عذرخواهی کنند و هم در مقام عمل اقداماتی جدی انجام دهند و تلاش کنند، نشستن و رها کردن کارها و یا سیاسی‎کاری اصلا درست نیست بلکه باید آستن را بالابزنند و خارج از حزب و گروه برای پیشرفت کشور و رفع بی‎عدالتی در کشور کار کنند.

ارسال نظرات