اسلام آمریکایی بزرگترین دشمن اسلام ناب است

دبیر‌کل جامعه اسلامی مهندسین کشور: امام خمینی(ره) در اواخر عمر خودشان از اسلام ناب‌ محمدی و اسلام آمریکایی نام می‌بردند که اگر کاری با منافع آمریکا نداشته باشند آنها هم با اسلام کاری ندارند، لذا بزرگ‌ترین دشمن اسلام ‌ناب، اسلام آمریکایی است.
کد خبر: ۸۹۹۳۹۴۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد‌رضا با‌هنر دوشنبه شب در یازدهمین یادواره حماسه 7 اسفند‌ماه 1360 شیر‌گاه و سرداران و شهدای شهرستان سوادکوه‌شمالی با اشاره به چهلمین سال تأسیس جمهوری اسلامی اظهار کرد: 40 سالگی در فرهنگ دینی و ایرانی یک عدد ویژه است و توقع از انسان 40 ساله؛ پختگی، تجربه، تدبیر، فهم و شعور است که مسیر خود را برای دست‌یابی به هدف درست انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه دست‌اندرکاران رسانه‌های کشور و مسؤولان تلاش کنند تا کارنامه 40 سال انقلاب اسلامی را عالمانه و عادلانه تدوین کنند و اشکالات و قصور‌ها را هم صادقانه احصا و اعلام کنیم، افزود: کسانی که از ابتدا در صحنه انقلاب بودند و برخی مشکلات هم به ما بر‌می‌گردد و دنبال مقصر نباشیم و فرافکنی و خط‌بازی نکنیم و نقاط قوت و ضعف را هم  بیان‌ کنیم تا چراغی برای آینده باشد و نقاط قوت را تکثیر و نقاط ضعف را اصلاح کنیم.

نماینده هفت دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بیان کارنامه انقلاب اسلامی باید از افراط و تفریط دوری کنیم و در سؤال‌هایی که درباره انقلاب پرسیده ‌می‌شود باید به‌دور از پاسخ‌های احساسی، جواب‌های منطقی داده‌ شود، خاطر‌ نشان کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سه شعار اساسی انقلاب اسلامی بود و شعار نه شرقی، نه غربی و جمهوری اسلامی هم بعد از دگرگونی رژیم پهلوی در نهضت ما ایجاد شد و در ابتدا نتوانستند آن ‌را درک و باور ‌کنند که دنیا بعد از جنگ جهانی اول به دو بلوک تقسیم شد و کشور‌های مختلف سردمدار یکی از آن ‌دو بود و اعتقاد به خدا با برخورد مواجه می‌شد و کمونیسم دین را افیون ملت‌ها می‌دانستند و نام ‌بردن از خدا باعث قتل انسان‌ها می‌شد و لیبرال‌ها هم انسان را محور می‌دانستند و به‌خدا و معاد کاری نداشتند و معتقد‌ بودند که خدا نباید در دنیا دخالتی داشته‌ باشد.

دبیر‌کل جامعه اسلامی مهندسین کشور با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در اواخر عمر خودشان از اسلام ناب‌ محمدی و اسلام آمریکایی نام می‌بردند و اگر کاری با منافع آمریکا نداشته باشند آنها هم با اسلام کاری ندارند ولی بزرگ‌ترین دشمن اسلام ‌ناب، اسلام آمریکایی است، افزود: ما دشمنان مختلفی در جهان داریم ولی هیچکدام از دشمنان ما ادعا نکردند که جمهوری اسلامی ایران وابسته به قدرت خارجی است و ما با دست ‌خالی وارد جنگ شدیم و دو ابر‌ قدرت به کمک‌ هم پشت‌سر رقیب ما بودند و صدام برای جنگ با ما آواکس آمریکایی، میگ روسی، سوپر اتاندارد فرانسوی، چیفتن انگلیسی، بمب شیمیایی آلمانی و هر‌چه که صدام می‌خواست به او دادند و از زمان ساسانیان ایران کوچک شد و هر زمان با درگیری ایران و کشور‌های همسایه، تکه‌ای از کشور را بردند که آخرین آن بحرین بود و در طول هشت سال دفاع مقدس یک ‌وجب از خاک کشور واگذار‌ نشد که به دلیل مجاهدت و ایثار شهدا و ایثار‌گران‌ بود.

با‌هنر با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی در طول انقلاب اسلامی زیر و بم داشت ولی در تحریم‌های نظامی و فناوری‌های ‌نو از اول انقلاب تاکنون همیشه تحریم بودیم و امروز به کوری چشم دشمنان، قدرت فناوری‌های نو، موشکی و نظامی ما وجود دارد، اظهار کرد: آیه مقدس بر روی سینه برادران سپاه آن است که آنقدر قدرت داشته ‌باشیم که دشمن از آن بترسد و این شعار ما است و امروز دشمن از ما می‌ترسد و به قول مقام معظم رهبری اگر دشمنان به ما حمله نمی‌کنند نه به این دلیل است که نمی‌خواهند بلکه به این دلیل است که نمی‌توانند حمله کنند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به منع تولید سلاح کشتار‌ جمعی توسط مرجع تقلید، ادامه داد: دشمنان ما هم به این موضوع آگاهی دارند ولی در جلسات بیان می‌کردند اگر فتوا تغییر‌ کند تا دو ماه شما با بمب‌ اتمی فاصله دارید.

وی افزود: الان سانتریفیوژها را بستیم و تعطیل کردیم و 20 درصد‌ها را فروختیم و آنها می‌دانند و ما هم می‌دانیم که نقطه گریز ما به بمب هسته‌ای، یک‌سال است و ما بر طبق فتوا بمب هسته‌ای نخواهیم‌ ساخت و آنها از زمان تحریم تنباکو درد فتوا را فهمیدند و نسل در نسل منتقل‌ کردند؛ حرکت فرهنگی بسیجی در جامعه موجب دستاورد‌های مختلف و پیشرفت‌ها شده است.

وی متوسط سن دانشمندان هسته‌ای کشور را حدود 35 سال و در اروپا حدود 70 سال ذکر‌ کرد و خاطر نشان کرد: شوخی نیست با دست‌خالی در دو سال اورانیوم دو درصد را به 20 درصد رساندند و اگر دانشمندان ما فرصت‌ داشتند تا 97 درصد هم می‌رساندند.

دبیر‌کل جامعه اسلامی مهندسین کشور  به مجموعه استقلال سیاسی، علمی، نظامی و پزشکی اشاره کرد و گفت: بزرگ‌تر‌ین متخصصان در رشته‌های مختلف در کشور وجود دارند و ظرفیت دانشگاه‌های ما 120 درصد دانش‌آموزان است و درصدی از صندلی‌های دانشگاه‌های ما خالی‌ است.

وی اظهار‌ کرد: کشور ما دارای منابع مختلفی است ولی زشت است که بسیاری از خانه‌های ما فارغ‌التحصیل‌ بیکار ‌دارد و بعضی از رشته‌های علوم انسانی است که اگر‌ هم، همه کشور کارگاه ‌شود باز هم بیکار می‌ماند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطر‌نشان کرد: 28 سال در مجلس بودم و می‌فهمم که مجلسی‌ها و دولتی‌ها برای بستن بودجه سال 1397 قابل ‌ترحم هستند و شکاف در‌آمدی و هزینه‌ای زیاد است.

با‌هنر تصریح کرد: در منطقه پر‌ آشوب نتوانستند در ایران کاری انجام بدهند و برخی افراد کوچک و ساده‌انگار اصلاح‌طلب که البته در اصلاح‌طلب‌ها هم آدم‌های خوب هم هستند، معتقد ‌بودند که آمریکا، کابل افغانستان را می‌گیرد و بعد از پنج سال کابل را نگین‌ منطقه می‌سازد و به ما نشان می‌دهد و در حال‌حاضر دل‌مان برای افغانستان می‌سوزد و البته نمی‌خواهیم وضعیت این کشور را به‌ رخ بکشیم.

نایب رئیس مجلس در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم با بیان اینکه کیاست و ژرف‌نگری مقام‌معظم رهبری باعث ‌شد تا داعش نتواند در ایران کاری انجام ‌دهد، گفت: برخی مقاطع، مقام معظم رهبری تنهای‌ تنها بودند و مسؤولان اصلا درک نداشتند که ایشان چه می‌گویند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها