مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان:

انجام ۱۶۶ مورد بازرسی توسط گشت مشترک در لرستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: ۱۶۶ مورد بازرسی توسط گشت‌های مشترک انجام شد که ۱۱۳ مورد تخلف از واحد‌های صنفی کشف شد که برای ۱۴۲ مورد پرونده تشکیل‌شده و مابقی تذکر داده‌شده است.
کد خبر: ۸۹۹۴۱۹۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، بهرام براری امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه انجام نظارت‌ها در نحوه عرضه و فروش کالا‌های اساسی از ۱۵ اسفندماه آغازشده و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد، اظهار داشت: در این راستا ۷۷ اکیپ گشت مشترک از واحد‌های صنفی فعال‌شده و همچنین گشت‌هایی نیز با حضور نماینده اصناف، صنعت معدن و تعزیرات تشکیل‌شده است.
وی بابیان اینکه در پنج شهرستان خرم‌آباد، الیگودرز، ازنا، دلفان و سلسله تشکیل گشت‌ها تشکیل و فعال هستند افزود: گشت‌های نظارتی در شهرستان‌های بروجرد، دورود، کوهدشت و پلدختر هنوز تشکیل نشده و به‌زودی تشکیل خواهد شد و این گشت‌ها در سطح نوروز نیز به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان با اشاره به اینکه ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان محکومیت از واحد‌های صنفی متخلف داشته‌ایم عنوان کرد: بیشترین موارد تخلفات مربوط به عدم صدور فاکتور و عدم درج قیمت‌ها بوده و همچنین در ۱۶۶ مورد بازرسی توسط گشت‌های مشترک، ۱۱۳ مورد تخلف از واحد‌های صنفی کشف شد که برای ۱۴۲ مورد پرونده تشکیل‌شده و مابقی تذکر داده‌شده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات