جشنواره ملی روله در خرم‌آباد برگزار می‌شود

دبیر جشنواره ملی روله گفت: نخستین جشنواره ملی روله دهم و یازدهم ماه جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۴۲۳۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حامد رشنوزاده امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه نخستین جشنواره ملی روله دهم و یازدهم ماه جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود اظهار کرد: جشنواره امسال به صورت آزمایشی در خرم‌آباد و در سطح ملی برگزار می‌شود و اگر توافقات با مجموعه مرتبط با بخش کودک صورت گیرد می‌توان جشنواره را سال آینده به صورت بین المللی و با سازوکاری رسمی‌تر در این شهر برگزار کرد.
وی افزود: شرکت‌کنندگان در این جشنواره کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۶ ساله هستند که طی فراخوانی که از دو هفته گذشته به سراسر کشور اعلام شده آثاری در بخش‌های مختلف نقاشی، خوش‌نویسی و متن ادبی (انشاء) به دبیرخانه ارسال شده‌است.
دبیر جشنواره ملی روله با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۰۰ اثر از ۲۱ استان به دبیرخانه جشنواره روله ارسال شده که مراحل داوری آن در حال انجام است خاطرنشان کرد: در جشنواره روله شاهد بخش‌های مختلفی اعم از خلاقیت، موسیقی، بازی‌های فکری، برگزاری نمایشگاه‌های آثار برگزیده و غرفه پیش‌گیری از تنبلی چشم هستیم.
رشنوزاده بیان کرد: اختتامیه جشنواره در عصر روز جمعه یازدهم اسفند برگزار می‌شودکه در این مراسم از ۱۲ برگزیده برتر هر بخش، ۲۰ دانش‌آموز مولف و ۱۰ دانش‌آموز برتر در جشنواره‌های جابر و خوارزمی تجلیل به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات