اظهارات عجیب پروانه سلحشوری

اگر زنان در دربي فردا شركت نكنند در آينده براي فوتبال مشكلاتي ايجاد مي شود!

سلحشوری گفت: اگر زنان نتوانند در دربی فردا در ورزشگاه آزادی حاضر شوند در حالیکه رئیس فیفا به عنوان مهمان در ورزشگاه حضور دارد در آینده مشکلاتی برای فوتبال ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۴۵۴۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، پروانه سلحشوری با اشاره به لزوم حضور زنان در ورزشگاه‌ها و استادیوم‌های ورزشی، گفت: اگر زنان نتوانند در دربی فردا در ورزشگاه آزادی حاضر شوند در حالیکه رئیس فیفا به عنوان مهمان در ورزشگاه حضور دارد در آینده مشکلاتی برای فوتبال ایجاد می‌شود؛ برای مسابقه والیبال نیز نماینده فدراسیون بین‌المللی والیبال اعلام کرد درصورتی که زنان نتوانند وارد ورزشگاه شوند تیم ملی ایران تعلیق می‌شود به همین دلیل برای رفع این مشکل تعدادی از زنان به صورت فرمایشی به استادیوم رفتند تا والیبال تعلیق نشود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: با تلاش‌های نمایندگان مجلس و وزارت ورزش امروزه زنان می‌توانند برای تماشای بازی‌های داخل سالن در سالن‌های ورزشی حضور یابند.

وی با اشاره به بازی اخیر تیم ملی بسکتبال، بیان کرد: خوشبختانه حضور زنان برای تماشای این بازی آزاد بود؛ حضور زنان در این مسابقه نشان داد که تماشای مسابقات ورزشی در ورزشگاه‌ها توسط زنان مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ امیدوارم این اتفاق در مورد فوتبال نیز تکرار شود و خانواده‌ها بتوانند در ورزشگاه‌ها و استادیوم‌ها حضور یابند چرا که در این صورت ادبیات محیط‌های ورزشی تغییر می‌کند.

سلحشوری اظهار کرد: ممانعت از حضور زنان در ورزشگاه ممکن است باعث تعلیق فوتبال ایران شود و اگر زنان نتوانند برای تماشای فوتبال در ورزشگاه حاضر شوند تعلیق فوتبال در آینده قطعی است؛ حضور زنان به صورت فرمایشی در ورزشگاه نیز کاری از پیش نمی‌برد چرا که سیل زنان علاقه‌مند به تماشای فوتبال در پشت درهای ورزشگاه‌ آزادی نشاندهنده جلوگیری از ورود آنهاست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعلیق فوتبال و پیامدهای آن در جامعه‌ای که به فوتبال علاقه‌مندند به بحران تبدیل می‌شود، گفت: با توجه به اینکه در آستانه جام جهانی فوتبال هستیم باید برای حفاظت از موقعیت فوتبال در جهان، تلاش‌های وزارت ورزش و شادی و امید مردم تمام تلاش خود را انجام دهیم.

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: ممانعت از حضور زنان در ورزشگاه‌ها نادیده گرفتن حق آنهاست که در پی آن حس تحقیر و ناامیدی در زنان ایجاد می‌شود؛ اگرچه اجازه حضور زنان در ورزشگاه حق بسیار ابتدایی و کوچکی است اما در حفظ انسجام جامعه که یکی از ضروریات امروز است تاثیرات چشمگیری دارد.

منبع: خبرگزاری خانه ملت 

ارسال نظرات