خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر:

پاسداشت ایثارگری شهدا با کاروان های راهیان نور دانش آموزی

فرمانده سپاه عجب شیر با اشاره به اعزام دانش آموزان این شهرستان در قالب کاروان های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی کشور گفت: پاسداشت و تبیین ایثارگری های شهدا، مهم ترین هدف از اعزام این کاروان هاست.
کد خبر: ۸۹۹۴۵۷۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا هنرور در حاشیه اعزام راهیان نور دانش آموزی این شهرستان  افزود: یادآوری حماسه آفرینی های رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس، آشنایی با فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و نیز آموزش عملی درس آمادگی دفاعی از دیگر اهداف این کاروان فرهنگی و معنوی است.
وی ادامه داد: در این کاروان 40 نفره، دانش آموزان پسر مدارس این شهرستان به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی خرمشهر، شلمچه، اروند کنار، شوش، هویزه، فتح المبین، فکه، دهلاویه و دیگر مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید می کنند.
هنرور اضافه کرد: توزیع بسته های فرهنگی، اقامه نمازهای جماعت، قرائت قرآن و ادعیه و خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس مهم ترین برنامه های جانبی این اردوی راهیان نور دانش آموزی است.
وی با اشاره به هجمه وسیع تبلیغاتی دشمن علیه نظام اسلامی گفت: امروز دانش آموزان در سنگر علم و دانش نقش بسیار مهمی در خنثی سازی توطئه های نرم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بر عهده دارند.
هنرور افزود: نسل جوان و نوجوان با مشاهده و آشنایی با مناطق عملیاتی، از نزدیک می توانند رشادت های دلاورمردان را بهتر درک کنند که این امر تاثیرات مطلوب و مهمی در شکل گیری شخصیت نسل آینده انقلاب اسلامی خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها