فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل:

راهیان نور قدرت نمایی فرهنگی نظام اسلامی در جهان است/ بیش از هزار و 600 زائر سرزمین نور از بابل عازم راهیان نور می شوند

سرهنگ پاسدار مرتضی رمضانی اظهار کرد: راهیان نور در حقیقت همچون رژه جنگی و مایه قدرت نمایی نظام اسلامی در برابر جهان سلطه است.
کد خبر: ۸۹۹۴۷۹۶
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج بابل، سرهنگ پاسدار مرتضی رمضانی اظهار کرد: راهیان نور در حقیقت همچون رژه جنگی و مایه قدرت نمایی نظام اسلامی در برابر جهان سلطه است.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور می‌تواند احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی باشد افزود: امروز که در اطراف جمهوری اسلامی جنگ و ناامنی بیداد می‌کند، به واسطه اردوهای راهیان نور می‌توان، شکر این نعمت مجهول و امنیت موجود در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جا آورده و از آن پاسداری کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل تصریح کرد: در کشوری که خود هدف دشمن صهیونیسم و استکبار است امنیت به شکل مثال زدنی حاکم است و این را مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های آنها هستیم و در حقیقت خون شهدا اطفا کننده آتش ناامنی‌ها بوده و امروز نیز یاد شهدا حافظ امنیت کشور است و همین اردوهای راهیان نور می‌تواند، باعث ترویج این فکر مقدس برای ایجاد امنیت در منطقه شود. 

این مسؤول با بیان اینکه راهپیمایی راهیان نور سر دادن شعار مظلومیت است، خاطرنشان کرد: مظلومیت ملت ایران را جایی نمی‌توان نشان داد، مگر در مناطق عملیاتی، راهیان نور مکانی بسیار مقدس برای بیان حقایق و واقعیات جنگ و ظلم دشمنان است و خداوند متعال در قرآن وعده داده که عاقبت وارث زمین مظلومان خواهند بود.

رمضانی تعداد سهمیه امسال اعزام زائران به مناطق عملیاتی جنوب کشور از شهرستان بابل را هزار و670 نفر عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون تعداد ثبت‌نام کنندگان از مرز 2 هزار نفر نیز گذشته است.

وی گفت: 50 دستگاه اتوبوس از 15 اسفند امسال الی هفتم فروردین 97 طی 11 مرحله به همراه بسته‌های فرهنگی ویژه زائران که از قبل تدارک دیده شده، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد همچنین در شب 24 اسفند ماه تعداد هشت دستگاه اتوبوس به صورت ن

ارسال نظرات
پر بیننده ها