نماینده مردم خرم‌آباد ودوره چگنی در مجلس شورای اسلامی

مجوز توزیع 114 میلیارد تومان بودجه به نمایندگان استان اعطا شده

نماینده مردم خرم‌آباد ودوره چگنی گفت: در مجلس شورای اسلامی مجوز توزیع 114 میلیارد تومان بودجه به نمایندگان استان اعطا شده که سهم نمایندگان شهرستان خرم‌آباد و دوره چگنی از این رقم، 26 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۸۹۹۴۹۴۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، محمد بیرانوندی امروز در حاشیه جشنواره ملی روله در جمع خبرنگاران  اظهارکرد: هدف از برگزاری این جشنواره‌ فرهنگ‌سازی در کودکان است زیرا طبق نظر روانشناسان 6 سال اول زندگی مهم‌ترین دوران شکل‌گیری شخصیت انسان است و همین دوران مبنای شکل‌گیری شخصیت افراد در بزرگسالی خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه  جشنواره امسال روله در سطح ملی برگزار شده افزود: در نظر داریم در سال آینده با دعوت از وزرای کشورهای اسلامی این جشن را در سطح بین‌المللی انجام دهیم.

 

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: برای انجام جشنواره بین‌اللملی نمایندگان یونسکو و آیسسکو، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره‌کل آموزش و پرورش و چند ارگان دیگر مشارکت داشتند.

 

وی افزود: مجوز توزیع 114 میلیارد تومان بودجه به نمایندگان استان اعطا شده که سهم نمایندگان شهرستان خرم‌آباد و دوره چگنی از این رقم، 26 میلیارد تومان است.

 

نماینده مردم خرم‌آباد ودوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با همکاری محمدرضا ملکشاهی‌راد دیگر نماینده شهرستان 4 مورد از مشکلات شهرستان انتخاب شده و این اعتبار بین آن‌ها تخصیص می‌یابد افزود: به طرح تامین آب شرب خرم‌آباد، 7 میلیارد تومان تخصیص داده شده، مبلغ 7 تا 8 میلیارد تومان برای آزادسازی فضای اطراف قلعه، ۷ میلیارد تومان برای ساخت سد زیبامحمد و مبلغی برای احداث پل در ورودی خرم‌آباد تخصیص می‌یابد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات