حجت‌الاسلام‌والمسلمین تسخیری:

افرادی که می‌گفتند آمده‌ایم که تیری به ولایت اصابت نکند خودشان در حال تیراندازی به‌سمت این‌جایگاه هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان در همایش تشکل‌های تخصصی و فعالان فرهنگی اجتماعی پیشکسوتان سپاه قدس گیلان گفت: امروز می‌بینیم افرادی که در مجامع مختلف می‌گفتند آمده‌ایم که تیری به ولایت اصابت نکند خودشان در حال تیراندازی به‌سمت این‌جایگاه هستند.
کد خبر: ۸۹۹۴۹۸۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر پنج‌شنبه همایش تشکل‌های تخصصی و فعالان فرهنگی اجتماعی پیشکسوتان سپاه قدس گیلان به همت کانون بازنشستگان این سپاه در سالن جلسات شهید یوسفی سپاه قدس گیلان برگزار شد که حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان در آن به سخنرانی پرداخت و گفت:

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انسان‌ها زمانی در امور خود موفق خواهند بود که به مسائل فرازمینی و آسمانی فکر و عمل کنند، افزود: انسانی که به مادیات توجه داشته باشد اعمال تاثیرگذاری نخواهد داشت.

غلامحسن تسخیری با اشاره به اینکه خداوند به پیامبر(ص) فرمود زمانی که علی(ع) را به‌عنوان ولی معرفی کردی نعمت را بر امتت تمام کردی و همانطور در عصر حاضر هم هیچ نعمتی بر امت ما از ولایت برتر نیست، تصریح کرد: بزرگترین مشکلی که برای صدر اسلام رقم خورد فتنه و انحراف بود که در نظام اسلامی ایران هم با این مشکل مواجه هستیم.

وی ادامه داد: بعداز رحلت پیامبر(ص) دین اسلام که می‌بایست عقیده را مبنا و معیار قرار دهد عاطفه را مبنا قرار داد و حکومت آن زمان عاطفه محور شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تسخیری ضمن تاکید بر اینکه به فرموده مقام‌معظم‌رهبری: «امروزه بسیاری از مشکلات نظام از رخنه در مناسب حکومتی سرچشمه می‌گیرد» و این به‌این‌معناست که از مرحله‌ی نفوذ گذشته و به "رخنه" در مناسب تصمیم ساز نظام رسیدیم، بیان کرد: بسیاری از افراد هیبت انقلابی دارند ولی عقیده‌ی انقلابی در تفکراتشان وجود ندارد و در مسائل مربوط به نظام بی‌تفاوت شده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه وقتی در جامعه‌ای سطحی‌نگری اتفاق افتاد به سادگی فتنه رقم می‌خور، اذعان کرد: امروز می‌بینیم افرادی که در مجامع مختلف می‌گفتند آمده‌ایم که تیری به ولایت اصابت نکند خودشان در حال تیراندازی به سمت این جایگاه هستند.

وی گفت: در واقعه‌ی کربلا هم بعضی از خواص راه را گم کردند و به امام حسین(ع) توصیه کردند که راهی کربلا نشود، در واقع باید فاتحه‌ی چنین حکومت اسلامی را خواند که خواص آن در گمراهی به سر می‌برند.

 

ارسال نظرات