امام جمعه ازنا:

تصویب طرح دو فوریتی مبازره با مفسدان اقتصادی در مجلس تحقق فرمان هشت ماده ایی رهبری است

علی سپهوند گفت :با توجه به امضاء 102 نفر از نمایندگان مجلس شوارای اسلامی برای مبازره با مفسدان اقتصادی و زیاد خواهان می تواند فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری را تحقق بخشد.
کد خبر: ۸۹۹۵۰۵۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام علی سپهوند امام جمعه ازنا ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین اظهار داشت :سالروز وفات این بانو بزرگوار رابه عنوان روز مادران و همسران شهید نامیده اند و ایثار مادران و همسران شهید بستر شهادت و ایثار را در جامعه ایجاد کردند و اگر فداکاری این شیر زنان نبود نه ایثار و شهادت واستقلال وجود نداشت.

 

 

وی با اشاره به بیانات رهبری در کنگره 14 هزار شهید کارگری افزود :از اغاز نهضت انقلاب اسلامی تا تثبیت نظام این قشر  دین خود را ادا کردند این قشر حقوق دستمزدی خود را رها و برای حفظ آرمان های امام راحل و انقلاب دفاع کردند.

 

 

سپهوند گریزی به امضای 102 نفر از نمایندگان مجلس زد و گفت :امضاء طرح دو فوریتی  نمایندگان مجلس برای مبازره با مفسدان اقتصادی می تواند فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری در سال 80تحقق بخشد و و باتصویب این طرح به  نتیجه برسد.

 

 

وی با اشاره به هفته نیکوکاری عنوان کرد :نیکوکاری هنر است که در تنگنهای مالی به دیگران یاری برسانیم و با نزدیک شدن به عید می توان سفره ها خود را کم رنگ تر کنیم تا دل دیگران را خرسند کنیم.

 

 

امام جمعه ازنا بیان کرد :فرهنگ درخت کاری از معصومین به ما رسیده است درخت کاری همانگونه که سعادت اخروی را دارد می تواند شهر را زیبا کند و شما نمازگزارن باید الگو این امر باشید.

 

وی با اشاره به ثبت نام حوزه علمیه در شهرستان خاطر نشان کرد :همانگونه که خانواده ها یک جوان را در زمان جنگ به جبهه ها برای جهاد با کفر می فرستادند و هم اکنون  در واعی علم و توسعه علوم دینی لازم است یکی از جوانان خانواده وارد این عرصه شوند تا سرباز امام زمان باشند و توقع می رود که بهترین استعداد هارا معرفی کنید تا حرکت این چشمه زلال و شفاف قطع نشود

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار