فرمانده انتظامی پلدختر خبر داد:

اجرای طرح عملیات مشترک پلیس در پلدختر/سارقان سابقه‌دار دستگیرشدند

فرمانده انتظامی پلدختر از اجرای طرح عملیات مشترک پلیس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۵۰۵۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

سرهنگ صفر عبدالوند در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: طرح  عملیات مشترک برابر تدابیر فرماندهی انتظامی لرستان با به کارگیری همه توان پاسگاه ها و پلیس های تخصصی به صورت کامل در سطح شهرستان اجرایی شد که در این طرح کشفیات بسیار خوبی صورت گرفت.

 

وی افزود: اجرایی کردن این طرح زمینه ساز آرامش روحی و فکری مردم و افزایش احساس امنیت آنها خواهد بود.

 

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در این طرح پلیس ۲ دستگاه خودرو سواری پژو و یک دستگاه پراید دارای دستور توقیف قضایی را متوقف و روانه پارکینگ کرد.

 

وی افزود: همچنین در این طرح  نیروی انتظامی تعداد ۱۹ نفر معتاد متجاهر را دستگیر کرد که ۲ نفر از آنها سارقان سابقه دار و تحت تعقیب نیروی انتظامی بودند.

 

سرهنگ عبدالوند خاطرنشان کرد: یک نفر زمین خوار در این شهرستان که ۱۸۰ متر زمین دولتی را تصاحب کرده بود و قصد فروش آن را  داشت دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

 

وی افزود: توسط پلیس آگاهی یک نفر کلاهبردار اینترنتی که از حساب شخصی دیگران مبلغ ۴۵ میلیون ریال کلاهبرداری و برداشت کرده بود شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

 

فرمانده انتظامی پلدختر با بیان این که چهار فقره سرقت در این شهرستان صورت گرفته است، گفت: با توجه به این که پلیس در سطح شهرستان در همه نقاط در طرح های عملیاتی شرکت دارد، یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵، یک دستگاه پراید، یک

 

دستگاه موتورسیکلت و یک جفت پلاک را توقیف کرد.

 

وی افزود: سارقان خودروها و موتورسیکلت وقتی سایه پلیس را دیدند دستگاه ها را رها و نیروی انتظامی آنها را به عنوان بلاصاحب کشف کرد.

 

سرهنگ عبدالوند افزود: پلیس با اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، عملیات مشترک و طرح های نقطه ای تلاش دارد به صورت ۱۰۰ درصد امنیت شهرستان را فراهم کند تا مردم بتوانند در آرامش و امنیت کامل زندگی کنند.

 

فرمانده انتظامی پلدختر از مردم خواست پلیس را تنها نگذارند و در تمام موارد در کنار پلیس باشند زیرا یکی از مولفه هایی که امروز در بحث امنیت و پیشگیری از جرایم حائز اهمیت است، نقش مردم است. فرمانده انتظامی پلدختر از اجرای طرح عملیات مشترک پلیس در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار