نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی

بیمارستان آیت‎الله بروجردی سال 97 به افتتاح رسمی می‎رسد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان آیت‎الله بروجردی به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده و در روز 12 فروردین یا یکی دیگر از روزهای نخستین ماه سال 97 به افتتاح رسمی می‎رسد
کد خبر: ۸۹۹۵۰۷۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علاءالدین بروجردی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بروجرد با بیان اینکه  پیشنهاد شده  در روز 12 فروردین ماه سال 97 بیمارستان آیت‎الله بروجردی افتتاح شود اظهار داشت: بیمارستان آیت‎الله بروجردی به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده و در روز 12 فروردین یا یکی دیگر از روزهای نخستین ماه سال 97 به افتتاح رسمی می‎رسد.

 

وی افزود:  مبلغ 13 میلیارد تومان اضافه بر اعتبار مصوب شده برای سد آبسرده در بودجه 96 به این پروژه اختصاص یافته که این مهم می‎تواند، سرعت احداث این سد را تسریع بخشد.

 

 نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار 14 میلیارد تومانی به پروژه سد آبسرده در بودجه سال 97 خبر  داد و گفت: سد شهید بروجردی نیز با خروج از بن بست اعتباری با پیگیری‎های صورت گرفته در سطح وزارت نیرو و تخصیص اعتبار 5 میلیارد تومانی مجددا آغاز شده است.

 

وی بیان کرد: در کارخانجات نساجی علاوه بر راه‎اندازی بسیاری از ماشین‎آلات متوقف شده و خرید ماشین‎آلات جدید، اخیرا خط دیگری خریداری شده که پس از نصب بستر را برای به کارگیری200 جویای کار فراهم می‎کند.

 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به اتمام نرسیده اما فاز نخست طرح آماده شده و به نظر می‎رسد که با آغاز سال جدید شاهد شروع عملیات اجرایی این پروژه باشیم، همچنین مطالعات احداث فرودگاه انجام شده قرار است که با کمک وزارت راه و شهرسازی شاهد عملیات اجرایی آن باشیم.

 

بروجردی سپس به مشکلات برخی واحدهای صنعتی بروجرد از جمله صنایع کاشی و کارخانجات کاشی جم و سامان کاشی اشاره و تصریح کرد: راه حل مشکلات در تحصن، دست از کار کشیدن و خاموش کردن موتورهای کارخانجات نیست.

 

وی گفت: در سال‎های پیش دیدیم که کارگران سامان کاشی به جای اینکه صبوری کرده و حوصله به خرج دهند، دست از کار کشیدند که همین امر موجب شد، این واحد به عنوان برندی ملی با مشکل مواجه شود.

 

بروجردی در مورد کارخانه کاشی جم بروجرد اظهار کرد: با توجه به اینکه سهامداران این واحد صنعتی در جاهای دیگری به بانک‎ها بدهکار بودند، سیستم بانکی این کارخانه را متوقف کرد.

 

وی با اشاره به اینکه مدیریت نقشی بسیار مهم در چرخه اقتصادی کشور ایفا می‎کند،  بیان کرد: با همه این تفاسیر و با توجه به بدهی انباشته و سود مستمری که به آن اضافه می‎شود، این واحد بدون تغییر اساسی در مدیریت احیاء شود.

 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی افزود: بدهی بالای شهرداری به سازمان تامین اجتماعی آن هم در شرایطی که با کاهش ساخت و سازها درآمد این نهاد از محل عوارض ساختمانی به شدت کاهش یافته، معضلی جدی است.

 

بروجردی  با اشاره به اینکه داشتن بدهی در نهادی مانند شهرداری ترس‎آور نیست، تصریح کرد: شجاعت در تصمیم‎گیری، ایجاد پروژه‎های زیرساختی و استفاده از ظرفیت فعالان بخش خصوصی باید در دستور کار شورا و شهرداری قرار گیرد.

 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی  گفت: پس از شکست داعش در عراق آمریکایی‎ها توطئه جدید تجزیه عراق جدایی اقلیم کردستان عراق و استقلال آن را کلید زدند که در نطفه خفه شد.

 

بروجردی تاکید کرد: در سوریه نیز پس از آنکه داعش نقاط مهم و حساس را از دست داد، آمریکایی‌ها با تقویت و تسلیح کردهای سوریه به دنبال این بودند که تجزیه سوریه را رقم بزنند که این نقشه شوم نیز به سرنوشت توطئه آمریکا در عراق دچار شده و شکست خواهد خورد.

 

وی وضعیت یمن را تاسف‎بار خواند و افزود: بیش از هزار روز است که شاهد نسل‎کشی عربستان در یمن و کشتار مردم بی‎دفاع و مظلوم این کشور با استفاده از مدرنترین سلاح‎های آمریکا و انگلیس هستیم اما پس از گذشت 3 سال از این بحران تحمیلی می‎بینیم که عربستان عملا در یمن  شکست خورده ، چرا که تجربه نشان داده که اراده ملت‎ها بر تجهیزات قدرت‎های بزرگ غالب می‎شود.

انتهای پیام/ 

 

ارسال نظرات